Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 21:54, 23 Sty 2020
Temat postu:
obczaj tą wtyczke tak jak pisałem, podaj prąd bezposrednio, kiedys miałem przypadek ze przewód w wiazce sie uszkodził albo słabo kontaktowało miejsce gdzie zbiegaja sie masy
maciekkkk.1990
Wysłany: Czw 21:22, 23 Sty 2020
Temat postu:
Panowie dziś sprawdziłem ten czujnik i wydaje się dobry oporowosc się zgadza , porównałem z oporowoscia z sx i jest taka sama , podmieniłem cewkę ,fajkę świece a iskry nadal brak stator również ma dobre oporowosci brakuje już mi pomysłów co jeszczemożna sprawdzić ?
henio12323
Wysłany: Czw 7:27, 23 Sty 2020
Temat postu:
podczas krecenia silnikiem wytwarza niskie napiecie, byc moze jakims miernikiem da sie zbadac czy cokolwiek sie wzbudza - normalnie uzywa sie do tego urządzenia które ma mała bezwładnosc - tzn peak voltage który pozwala odczytać nagłe skoki napięc multimetrem. na serwisie uzywam kompa diagnostycznego - mozna odczytac prędkosc obrotową wału, jak na rozruszniku wynosi 0 to odpowiedź jest jasna
jeszcze mozna we wtyczce diagnostycznej zewrzeć ze sobą 2 przewody - nie pamietam jakie, robi to też moduł który sie wpina we wtyczke do diagnostyki, ale po schemacie pewnie bys doszedł on zwiera to co powinien zwierać regulator napięcia pompa powinna sie wtedy uruchomic - ale z uszkodzonym czujnikiem wału nie odpali
maciekkkk.1990
Wysłany: Śro 22:20, 22 Sty 2020
Temat postu:
A masz może pomysł jak go sprawdzić ?
henio12323
Wysłany: Śro 20:37, 22 Sty 2020
Temat postu:
skoro regulator na pewno jest ok, i reszta jak pisałeś, to pozostaja dla mnie dwie opcje - wiązka albo czujnik obrotów wału
maciekkkk.1990
Wysłany: Śro 19:19, 22 Sty 2020
Temat postu:
Siemka , przekaźniki podmienione i nadal nic
KristofSX
Wysłany: Śro 18:16, 22 Sty 2020
Temat postu:
hej
zobacz przekaźnik pod siedzeniem, one są zamienne więc np od klaksonu przełóż i zobacz czy działa
maciekkkk.1990
Wysłany: Śro 17:00, 22 Sty 2020
Temat postu: Brak prądu przy pompie paliwa i brak iskry exc f 350
Panowie problem powstał z Nikąd prąd nie dochodzi do pompy paliwa wgl nie ma żadnego napięcia na tej kostce przy baku oraz brak iskry , bezpieczniki ok regulator napięcia tez ok co dalej sprawdzać ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin