Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gladiator
Wysłany: Pią 9:11, 14 Lut 2020
Temat postu:
Dzięki henio za wszystkie info myśle ze jestem teoretycznie przygotowany moto mi przyjdzie koło piątku wiec wtedy ocenie stan co i jak ale z pewnością oleje i płyny do wymiany poleca. Mam jeszcze jedno pytanie
1. Jakie ciśnienie kompresji tłoka kwalifikuje go do wymiany słyszałem ze 12to nowy tłok.
2. Co ile moto godzin zmienia się tłok ?
3. I takie banalne pytanie czy sx ma jakiś przełącznik do odpalania (tzn on of) a jak nie ma czy jest możliwość dorobienia kluczyka do sx’a
henio12323
Wysłany: Czw 21:35, 13 Lut 2020
Temat postu:
1) DOT4 tak na prawde dowolny, najlepszy jest w metalowych bankach, ale jak kupisz z marketu tez bedzie ok - z tym ze ja uwazałbym na "leżaki" bo problem z płynem jest zwykle w tym ze on ciągnie wode i stary płyn ma jej za duzo - a woda w płynie potrafi sie zagotować szybciej niz sam płyn, z drugiej strony trzeba ostro upalać żeby zagotowac płyn w hamulcach - to tez tak teoretycznie, ja mimo ze jeżdze po wąwozach i nie wykorzystam termicznie w 10% hamulce, to staram sie lac płyny z "wyzszej" półki, stosuje motula DOT4 albo DOT5.1 jako zamiennik - dot 5.1 wrze w wyzszej temp ale jest bardziej higroskopijny. motul kosztuje z 20 zł za butelke wiec nie jakis majątek. co prawda jest go 250 ml chyba ale spokojnie starcza na 2 wymiany ( i sporo zostaje) a później i tak nadaje sie na smietnik bo wciagnie duzo wody... jakbys potrzebował taki płyn to mam w dobrej cenie, jeszcze moge jakis rabat ogarnąć, w ogóle to jakbys miał problem z chemią czy częsciami to zapraszam na PW chętnie doradze i w dobrej kasie sprzedam co trzeba
2) tak, SAG motocykla - ugiecie motocykla pod ciezarem kierowcy, reguluje sie nakrętką na sprezynie amortyzatora, z przodu mało kiedy SAG jest jakos podawany, ale przy ciezszym kierowcy jest w instrukcji tabela z doborem sztywniejszych spręzyn
3) jak najbardziej sie zmienia, jak czesto - wg instrukcji i "normalnego" czyli wyczynowego uzywania motocykla olej sie zmienia co kilkanascie godzin. amatorsko jak chcesz zadbac warto zmienic np co sezon, ale z kolejnej strony masz leciwy sprzet, i zmiana oleju w amorku niewiele da, nie poprawi to znaczaco działania, ani nie wydłuzy zycia, - co innego w nowym motocyklu jak np sie cos "dociera". wiec chcąc w miare zadbac zmieniał bym w amorku tył co 2 sezonu, a przód jak "pocieknie' pewnie tez wyjdzie około jednen dobry sezon jazdy.
Gladiator
Wysłany: Czw 18:39, 13 Lut 2020
Temat postu:
Dzięki henio za pomoc
1.A jaki byś polecił płyn hamulcowy
2. Czy jest jakas regulacja motocykla zależna od wagi użytkownika w ktm z tego roku
3. Czy zmienia się olej w amortyzatorach a jak tak to jak często
henio12323
Wysłany: Czw 8:40, 13 Lut 2020
Temat postu:
nic, kiedys lałem pewnie jest spoko. przy takim motocyklu praktycznie kazdy płyn jaki nie wlejesz bedzie OK nawet samochodowy
Gladiator
Wysłany: Czw 8:17, 13 Lut 2020
Temat postu:
A co myślisz o PRESTONE?
henio12323
Wysłany: Śro 22:20, 12 Lut 2020
Temat postu:
1) to zalezy co kto nazywa takim olejem, dla mnie olej silnikowy to ten co sie wlewa do silnika, a wlewasz go bezposrednio ( w ktmie) na sprzęgło - i skrzynie biegów
2)filtra oleju nie ma
3) motul motocool
4) warto powymieniac pewnie płyny hamulcowe, jak sprzęgło jest na hydraulike to płyn w sprzęgle - ale 1996 to masz pewnie na linke
5) filtr powietrza trzeba obsługiwac jak najczęsciej, preparatów do nasaczania jest duzo, ja polecam sprawdzone - motorexa lub twinaira
Gladiator
Wysłany: Śro 21:47, 12 Lut 2020
Temat postu:
Podsumowujac mieszanka paliwowa idzieIPONE SAMOURAI RACING 2T TRUSKAWKA, silnik MOTOREX MOTO GEAR OIL 10W30. Dzieki za pomoc henio!
Gość
Wysłany: Śro 10:05, 12 Lut 2020
Temat postu:
Dzięki wielkie henio za odpowiedzi konkretne piwo masz u mnie 😉
Silnik czyli ten element zainstalowany na ramie to mam na myśli
Na dniach mi przyjdzie właśnie wyżej wymieniony ktm sx 250 2t i chce wymienić w nim wszystkie oleje filtry czyli :
1 olej silnikowy rozumiem olej silnikowy olej w skrzyni biegów to ten sam olej?
2. Czy w ktm 2t wymienionym powyżej jest filtr oleju?
3. Płyn chłodniczy (tu możesz mi tez polecić jakas dobra firmę)
4. Czy jeszcze jakiś olej należy wymienić ?
5.filtr powietrza wyczyścić ewentualnie wymienić. Polecasz jakiś środek do nasączania filtra?
henio12323
Wysłany: Śro 9:29, 12 Lut 2020
Temat postu:
1) zalezy co masz na mysli mówiac do silnika, silnik dla mnie to element który jest zamontowany w ramie - do niego wlewam w.w olej, i tak bedzie ok tez dla twojego motocykla, chociaz tez spokojnie mozna zalac np motul transoil10W40 - klase gorszy olej, ale skrzynia i sprzegło w 2T zwłaszcza amatorsko jeżdzonym nie jest masakrycznie obciązona. a ten 10W30 to bardziej "sportowy olej" o nizszej lepkosci/ mniejszych oporach.
2) olej silnikowy czyli w skrzyni biegów - wymieniamy co kilka- kilkanascie godzin, olej do paliwa dolewasz kazdorazowo z paliwem
3) podejrzewam ze syntetyk sie lepiej dopali niz poł
4) nie stihl jest do pil, ty nie masz powietrzaka którym tniesz drzewo w lesie
Gość
Wysłany: Śro 9:04, 12 Lut 2020
Temat postu:
Oszędzac nie chce także to nie problem.
1. Tez masz 2t moto i zalewasz ten motorex Gerar oil 10w30 nazwa wskazuje ze to jest olej do skrzyni wiec bd on odpowiedni do ktm z roku 1996 ?
2. Czy poza olejem w silniku , płynem do chłodzenia, wymieniamy inne oleje w sx 250 1996? Np. W skrzyni biegów ?
3. Czyli olej syntetyczny do mieszanki paliwowej ok czy noe bd miał problemów to znaczy czy bd się wypalał dobrze przy spokojnej jeździe (forum zryli mi banie przez to pytam )
4. Czyli olej do mieszanki paliwowej shtil nie brać pod uwagę ?
henio12323
Wysłany: Śro 8:33, 12 Lut 2020
Temat postu:
1) składem chemicznym. w przypadku maszyn tego typu nie ma co oszczędzac i trzeba lac olej z górnej półki syntetetyk
2) zdecydowanie syntetyk, i tak truskawka bo ma zapachowe estry które pachną truskawkami, polecam go albo motula 800
3) mysle ze taka bedzie ok, zalej tyle obserwuj co sie dzieje - jak gaxnik bedzie dobrze ustawiony a bedzie rzygał z wydechu niespalonym olejem to mozna lać troche mniej
4) ja do silnika wlewam motorex gear oil 10W30
Gladiator
Wysłany: Śro 8:08, 12 Lut 2020
Temat postu: 2t KTM SX 250 1996 pytanie o serwis
Witam wszystkich forumowiczów mam kilka pytań mianowicie
1. Mieszanka paliwowi olejowa tu zgłupiałem i moje pytanie do was jest takie czym się różni olej syntetyczny od pół syntetycznego do mieszanki paliwowej ?
2. Olej Ipone Self 2-T 2-Stroke Półsyntetyczny ipone się nada czy IPONE SAMOURAI RACING 2T TRUSKAWKA i co to znaczy ze truskawka co bd truskawka za mną czuć ? Tu pytanie główne czy olej syntetyczny czy półsyntetyczny do paliwa? Jazda motorem bd spokojna nie bd szaleńczej jazdy przez jakiś czas.
3. Czy mieszanka 1:45 do ktm z rocznika 1996 bd ok?
4. Jaki olej do silnika 2t jaki wy macie?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedz.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin