Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
te300
Wysłany: Pią 20:50, 14 Lut 2020
Temat postu:
dokładnie, jeśli dodatkowe obciążenie to na magneto
donPedro
Wysłany: Pią 19:20, 14 Lut 2020
Temat postu:
Wydaje mi sie ze lepszym pomysłem dociazyc magneto poprzez pierścień niż stosowac te blachy na sprzegle.
KristofSX
Wysłany: Pią 18:59, 14 Lut 2020
Temat postu:
Hej!
dobry pomysł dla motorków typu XC / SX , miałem crossówkę którą przerabiałem na enduro i dokładałem obciążenia żeby trochę przenieść moment obrotowy na dół.
taka TE300 ma tyle dołu że nie ma sensu ładować jakieś dociążenia, przecież to samo jedzie
cretoon
Wysłany: Pią 14:55, 14 Lut 2020
Temat postu: Obciążenie sprzęgła Husqvarna te 300i 3020 rada
Wiatr wszystkich.
Panowie nie mogłem znaleźć info na temat obciążenia montowanego na sprzęgło. Czy waszym zdaniem jest to dobry pomysł jakie są zalety i wady. Czy łożyska nie zużywają się przez to szybciej.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin