Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
te300
Wysłany: Sob 8:24, 22 Lut 2020
Temat postu:
miałem robiony xplore z resztą nie tylko ja - koledzy również mieli (Drogosz , Szczepański) nawet to działa ale w życiu nie będzie tak uniwersalne jak zawieszenie dwukomorowe , od ohlinsa wolałbym wp dwukomorowe (zrobioną oczywiście) bo Ohlins w ostatnim czasie znacząco obniżył loty; natomiast fajne zawieszenie to dal soggio i kyb (moim zdaniem podobny poziom) a mi najbardziej pasują cone valvy set firmowy pod enduro . Zaznaczam, że miałem i używałem wszystkie wymienione wyżej
; aha tył moim zdaniem ważniejszy od przodu
KristofSX
Wysłany: Śro 21:52, 19 Lut 2020
Temat postu:
poszło pw
Stanley95
Wysłany: Śro 18:07, 19 Lut 2020
Temat postu:
hej kristofsx dał byś tel mam kilka pytań
KristofSX
Wysłany: Śro 16:07, 19 Lut 2020
Temat postu:
ja robiłem u Drogosza,
z przodu provalve + stroik highspeed na dole
z tyłu tłok smart piston
do tego setting i jest mega
nic więcej nie trzeba
major000
Wysłany: Śro 10:26, 19 Lut 2020
Temat postu:
Potwierdzam. Dobrze zrobiona seria dla amatora wystarcza w 100%. Jeśli chodzi o fajne przednie zawieszenia od WP to napewno dwukomorówka i jednokomorówka. Dwukomora ma bardzo duży potencjał i sporo da się z niej wyciągnąć. Jednokomora jest prosta w budowie i obsłudze, wystarczy dobry setting i chodzi petarda. Oba takie przody chodzą w kwotach około 2000zł.
Ohlinsy, Conevalvy itd. to już zawiasy topowe i kosztują worek pieniędzy. Następny worek monet trzeba wrzucać w serwis, bo jest sporo częściej i na droższych częściach. Oprócz tego musi być kumaty człowiek, który profesjonalny zawias ustawi pod amatora, a to wcale nie jest takie proste.
Stanley95
Wysłany: Śro 10:14, 19 Lut 2020
Temat postu:
a gdzie robiłeś u danka w karpaczu
Gość
Wysłany: Śro 9:35, 19 Lut 2020
Temat postu:
a jaki seting i zawory włożyłeś do swojego
KristofSX
Wysłany: Śro 9:18, 19 Lut 2020
Temat postu:
xplor nawet dla szybkiego amatora, po dobrym tuningu wystarcza, za ok 2k pln wkładasz setting + zawory i chodzi to bdb, dwukomorówka jest lepsza niż xplor bo ma większe możliwości tuningowe, pytanie jest: czy to wykorzystamy, ohlins to już top of the top, ale pamiętaj że takiego ohlinsa też trzeba podłubać pod siebie.
ja miałem pomysł żeby pozakładać cone valve i traxx ale po tuningu xpora już o tym nie mysle
Stanley95
Wysłany: Śro 8:31, 19 Lut 2020
Temat postu: wp czy ohlins
witam mam pytanie w sprawie zawieszenia przód do ktm a ,mam xplory chciałbym wymienić na 2 komorówkę wp lub ohlinsa co polecacie jakieś sugestie pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin