Autor |
Wiadomość |
Krystian_007 |
Wysłany: Nie 22:51, 15 Mar 2020 Temat postu: |
|
hahaha, nie nie akurat pojechałem oglądać inny sprzęt ale został już sprzedany, ale jechał taki sam tylko że wersja 6 dni więc dałem mu szanse na zdjęciu wygląda obiecująco;-)
Nie każdy import jest na śmietnik od razu ;D |
|
|
HusqvarnaaFC350 |
Wysłany: Nie 18:38, 15 Mar 2020 Temat postu: |
|
Jak widzę w ogłoszeniu "sprowadzony", od razu robie exit |
|
|
Krystian_007 |
Wysłany: Nie 17:06, 15 Mar 2020 Temat postu: |
|
Jadę jutro oglądać 250 TPI My18 6 Day,s 48mh,przyprowadzony w serwisu KTM,a Francja-Szwecja nie pamiętam dobrze, jakieś uwagi do tego motoru bo opinie są podzielone ?
Stwierdziłem że wolę jednak dołożyć coś do budżetu i kupić świeżą fure oglądałem 2 maszyny 8-10 letnie i co tutaj gadać było widać po nich wiek.. |
|
|
Krystian_007 |
Wysłany: Śro 14:15, 11 Mar 2020 Temat postu: |
|
Dobra, teraz mnie więcej wszystko wie czego mi trzeba;-)
Dzięki za pomoc i zaczynam poszukiwania! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:35, 11 Mar 2020 Temat postu: |
|
to zalezy od uzytkownika, podstawa to koła, i z kazdego mozna zrobic supermoto, koła w ktmie pasuja zamiennie i praktycznie da sie dopasowac z kazdego rocznika. ale zaraz na ulicy zacznie przeszkadzac miekkie zawieszenie i słabe hamulce - typowo pod supermoto jest wieksza tarcza, wiekszy zacisk, wieksza pompa, sztywniejszy zawias, chyba tez o nizszym skoku. |
|
|
Krystian_007 |
Wysłany: Śro 7:30, 11 Mar 2020 Temat postu: |
|
Typowo przy samochodach są takie firmy dlatego wolałem się upewnić
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie super moto czy z takiego EXC 250-350 idzie zorbic super moto? To jest kwestia tylko kół czy coś więcej wtedy się przerabia? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:15, 11 Mar 2020 Temat postu: |
|
wątpie bo z tego nie dało by sie wyżyć, jak szukasz jakiejs fury, to poszukaj w jej okolicy jakiegos serwisu, i sie umów na ocene przed zakupem |
|
|
Krystian_007 |
Wysłany: Wto 21:32, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
Tak tak to akurat znam z własnego doświadczenia. Tzn??Są jakieś firmy co jeżdżą PL i patrz na moto ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:24, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
kazdy jest super igła i po remoncie wiec ralnie trzeba jechac i ogladac - a jak sie nie znasz to polecam zlecic fachowcowi ocene |
|
|
Krystian_007 |
Wysłany: Wto 20:38, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
Super!Bardzo dziękuje.
Teraz mniej więcej wiem jak to wygląda i pozostaje szukać. Jakieś uwagi szczególne na co patrzeć remont itp?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:39, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
dokładnie tak, według mnie lepiej wjechac EXC na tor czasem, niz czasem wyskoczyc sxem na jakas "traske" dodam jeszcze to że EXC jest sporo tansze w utrzymaniu - drozsze w zakupie ale potem dosc szybko sie zwraca |
|
|
Krystian_007 |
Wysłany: Wto 18:54, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
Czyli SXF typowa torówka, EXC enduro-hard enduro?
Ale na u partego można pewnie EXC wjechać śmiało na tor a SX,em polatać po lasach ? Tylko na dalekich przelotach pewnie biegi w SX będą męczarnią? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 18:30, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
nie nie, tzn wjechac mozesz nikt ci nie zabroni, ale SX to motocykl przygotowany typowo pod tor MX, ma zwykle mniej biegów, biegi nieco dłuzsze ale ostatecznie rusza sie jakby z dwójki ( w stosunku do EXC ) i brakuje dłuzszych przełozen na "górze" sxy sa duzo wolniejsze przez to, do tego maja wieksza moc niz exc z tej samej pojemnosci, - odciązane elementy np magneto, moto żwawiej sie wkręca na obroty i wyzej kręci - zalety na torze gdzie mozna sobie na odcinie wleciec w bande, z kolei w enduro gdzie trzeba poderwać przód przed zwalonym drzewem juz takie odciązone silniki to kiepska sprawa bo w ogóle nie ma momentu obrotowego z dołu. do tego zawieszenia - mimo ze z zewnątrz potrafia wygladac identycznie to nastawy sxa są do enduro słabe, motocykl trudno łapie przyczepnosc - pozwala za to wytłumic kilkumetrowy skok w "płaskie", sxy zwykle maja małe zbiorniki paliwa, exc wieksze.... róznic jeszcze troche jest |
|
|
Krystian_007 |
Wysłany: Wto 17:01, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
Dobra, ale SXF nie mogę jechać w las? Zrozumiałem ze różnica pomiędzy to pakiet homologacyjny tylko? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 15:10, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
sxf nie bo to crossówka chyba ze chcesz jeździc po torze crossowy, jak teren enduro to tylko i wyłącznie model EXC. co do zawieszenia - po zakupie warto pojeździc i ocenic, jak cos nie bedzie pasowalo to zaczac od ustawien podstawowych, jak to bedzie nadal za mało to wtedy mysl o firmach |
|
|