Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zapek
Wysłany: Pią 12:56, 06 Mar 2020
Temat postu:
Pewnie było to doczepienie się słowa "docięcie" a nie skrócenie.
Niby to samo ale nie do końca
kiziol23
Wysłany: Pią 10:10, 06 Mar 2020
Temat postu:
dlaczego Twoim zdaniem się nie docina łańcucha?
żeby była jasność, nie mówimy o sytuacji starego wyciągniętego łańcucha gdzie już brakuje wahacza do regulacji, tylko o nowej sztuce
pm2z
Wysłany: Czw 18:07, 05 Mar 2020
Temat postu:
kiziol23 napisał:
dla potomnych: ostatecznie kupiłem 14/50z + łańcuch 118 ogniw (did 520 vx3), który okazał się za długi, albo wahacz za krótki
jak któś chce uniknąć docinania łańcucha to niech bierze krótszy. Skrócę do 114 i powinno być ok
łancucha się nie docina, chyba że to łańcuch dla krowy
kiziol23
Wysłany: Czw 9:47, 05 Mar 2020
Temat postu:
dla potomnych: ostatecznie kupiłem 14/50z + łańcuch 118 ogniw (did 520 vx3), który okazał się za długi, albo wahacz za krótki
jak któś chce uniknąć docinania łańcucha to niech bierze krótszy. Skrócę do 114 i powinno być ok
henio12323
Wysłany: Wto 22:18, 25 Lut 2020
Temat postu:
Fabrycznie zwykle 13/50 próbuj zawsze to inne odczucie z jazdy
babel
Wysłany: Wto 22:03, 25 Lut 2020
Temat postu:
Przełożenia to kwestia indywidualna - jak i gdzie jeździsz.
Ale pomiędzy 13/52 a 15/45 - jest kolosalna różnica
Możesz np zmienić przód na 14 jak ci za wolno.
Generalnie jeden ząb z przodu daje taką różnice jak ok. 3 z tylnej zębatki
pm2z
Wysłany: Wto 21:56, 25 Lut 2020
Temat postu:
To ja jeszcze dopytam. U siebie w EXC450'11 mam przełożenia 13/52, a w zapasie jeszcze 15/45. Jakie są montowane fabrycznie?
Niby mi ten układ pasuje (jeżdżę po technicznych torach enduro), ale wydaje mi się, że są dosyć mocno ustawione na moment.
Jest to dobry wybór?
Pytam, bo mam małe doświadczenie i może zwyczajnie powinienem spróbować czegoś innego.
babel
Wysłany: Wto 18:27, 25 Lut 2020
Temat postu:
Ja w 400 używałem 13/52 i było OK - ilosci ogniw nie pamietam did vx3, rk xring
henio12323
Wysłany: Wto 11:08, 25 Lut 2020
Temat postu:
kazdy zestaw jest ok, to zalezy od tego gdzie i jak jeździsz, jak raczej przeloty to 14/50 bedzie moim zdaniem rozsądną opcją
polecam koło na tył ZF, to producent supersproxa, a sporo tanszy - jak cos mam takie dostepne
łancuch x ringowy np did VX3 najtanza opcja dobrego łancucha, lepszy bedzie VT2, zebatka na przód polecam oryginał ( tez mam tanie jak cos )
kiziol23
Wysłany: Wto 10:49, 25 Lut 2020
Temat postu: zestaw napędowy exc 400 2007
jaki zestaw napędowy polecacie do exc 400 - ile zębów na przód/tył, jaki łańcuch, jakie konkretnie firmy?
czy jest sens inwestować w supersproxa stealth na tył pod kątem żywotności? moje dotychczasowe doświadczenia z tą zębatką, co prawda w ciężkim enduro, wskazywałoby, że nie koniecznie, ale ciekaw jestem Waszych opinii w lekkich sprzętach?
jakby co to pytam pod kątem jazdy enduro, pola, lasy, żwirownie, niestety w wlkp o góry jest ciężko
starałem się znaleźć odpowiedzi przez wyszukiwarkę, ale przez to, że jest 600 stronnicowy temat 'krótkie pytania, szybkie odp' to nie bardzo można coś znaleźć w ten sposób
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin