Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
manta19
Wysłany: Nie 18:53, 10 Cze 2012
Temat postu:
Dziękuje za wytłumaczenie
.Teraz wszystko jasne-w sumie podobnie jak w samochodzie;).Pozdro
wójo
Wysłany: Nie 18:49, 10 Cze 2012
Temat postu:
poto ze jak jedziesz lajtowo nawet w upal 30C to temp silnika nie przekracza 70C, wczoraj latalem w deszcz i temp spadła do 50C co nie jest za zdrowe dla silnika. Wystarczy lekka przeprawówka w lesie i temp wzrasta do 80-100C. Ja nie mam u siebie termostatu ale kombinuje jak go wcisnac w ukła chłodzenia bo jazda bez niego wcale nie jest dobra dla silnika.
Majac termostat silnik bedzie utrzymywal stała temp w granicach 80-90C i to sa optymalne warunki, to ze sie załaczy wiatrak to tylko znak ze tamp przekracza 90C ale usuniecie termostatu nic nie da bo w tym momencie on i tak jest otwarty.
A teraz wez takiego kata bez termostatu przegon po asfalcie albo szutrach gdy temp otoczenia spadnie do 15C, dajesz w palnik, silnik ma 40-50C to praktycznie tak jak bys go palowal zaraz po odpaleniu, nie za zdrowe...
nie majac wskaznika temp mozna to miec w dupie bo sie o tym poprostu nie wie i nie mysli. Silnik ma najlepsza moc, i trwałosc w temp około 80-90C ...
manta19
Wysłany: Nie 14:56, 10 Cze 2012
Temat postu:
Po co w kacie wogóle dali termostat??U mnie troche sie pojeździ po górach i chodzi wentylator prawie non stop chyba ze mam dłuższe wypady to wtedy milczy jak zaklęty.P.s to normalne ze wentylator jest na prawej chłodnicy a na lewej czujnik??Bo jak zgasze motor to zanim sie lewa zestudzi chodzi wentylek z 4 min:/ i potem brak porządnego strzału z aku na rozruch...ale odprężnik i odpala(kupiłem aku 4 Ah ale i tak wg mnie za słaby jest).Pzdr
wójo
Wysłany: Sob 21:58, 09 Cze 2012
Temat postu:
ja bym go nie usuwał jak jest sprawny.
DaKuc
Wysłany: Sob 12:33, 09 Cze 2012
Temat postu: Tuningowa pompa wody KTM 530
Czy przy zamontowaniu tuningowej pompy wody wywalacie termostat z obiegu ???
Proszę o informacje
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin