Autor |
Wiadomość |
blu77 |
Wysłany: Śro 9:16, 25 Mar 2020 Temat postu: |
|
ja mialem na magneto |
|
 |
te300 |
Wysłany: Śro 7:54, 25 Mar 2020 Temat postu: |
|
ja nie miałem tego, także polegam tylko na opinii znajomego, on najpierw miał na sprzęgło i twierdzi że to złe rozwiązanie, że dużo lepiej działa dociążenie magneta |
|
 |
KNKS |
Wysłany: Wto 22:19, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
Ja próbowałem i ,nie zagłębiając się w fizykę, bardzo dobrze działa. Ale skoro wiesz lepiej... |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 14:20, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
to jest gorsze rozwiazanie, bo element ma duzą mase, skupiona na małych srednicach, duuzo efektywniej jest cienki pierscien na samej zewnętrznej srednicy - czyli własnie np magneta, na sprzęgło było by spoko gdyby to było w formie np "przekładki" w trialówkach jest docisk sprzęgła ciezki z zewnatrz i ażurowy lekki w srodku - to ma sens |
|
 |
KNKS |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 13:07, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
na sprzegło obciązenia nie maja do konca sensu, jak juz to tylko magneto |
|
 |
Fat |
Wysłany: Wto 10:04, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
No i jeszcze raz - gdzie to kupić w PL? Jakiś link, coś? |
|
 |
HusqvarnaaFC350 |
Wysłany: Wto 8:48, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
Blu I Te, mówicie o nakładce na magneto Czy na sprzęgło? |
|
 |
blu77 |
Wysłany: Wto 8:00, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
Ja miałem to w exc 250 2017 i trochę ciężej go było zdławić |
|
 |
te300 |
Wysłany: Wto 7:29, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
W tpi jest inne magneto, znajomy ma to w tpi 250 jeździ agresywnie i twierdzi, że to mu pomaga w każdym zakresie obrotów. Dorabiał to sam. Nadmienię tylko, że człowiek potrafi jeździć  |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:18, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
jak chcesz dzwon do nas na serwis, ja nie pamietam ile to wazyło i jaka cena, szef sie zajmuje tym, bo to są kopie tego stealthy usa |
|
 |
HusqvarnaaFC350 |
Wysłany: Pon 17:54, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
Jak cenowo i wagowo to wygląda?
Jakie opcje są dostępne? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 14:47, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
ja tak samo agresywnie lubie polatac, na podjazdach zwykle trzymam manete w opór - a dozuje moc na koło sprzegłem, wiec cały czas staram sie trzymac obroty, ale jeżdze tez trialowo - czyli praktycznie stanie w miejscu i wskakiwanie na przeszkody - przy tego typu jeździe obciążenie zdecydowanie pomaga, zauwazylem jedynie "spadki" osiągów przy przelotach, np przy wejsciu z wieksża prędkoscią w zakręt piaszczysty np na 5 biegu wczesniej ladnie wychodził z manetki, teraz trzeba redukować albo poganiać troche sprzęgłem. |
|
 |
HusqvarnaaFC350 |
Wysłany: Pon 14:43, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
Ja teoretycznie jeżdżę raczej agresywnie. I jeśli już miałbym testować takie rozwiązanie, nie chciałbym zrobić z moto trialowki, więc założyłbym najlżejsze z możliwych. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 13:54, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
my mamy do 2017 na pewno, ale chyba tpi ma taki sam stator
mam to zalozone w 300tce, i są wady i zalety rozwiazania, ale im wolniej sie jedzie tym bardziej te obciążenie pomaga |
|
 |