Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 7:09, 19 Mar 2020
Temat postu:
o nauke to prędzej na 4T jest łatwiej, motocykl ma wiekszy moment obrotowy z dołu, nie trzeba kręcic tak po obrotach zeby jechał, po odpuszczeniu gazu hamuje mocno silnikiem - nie trzeba tak dobrze operowac hamulcami, w 2T wymaga nieco wiecej zaangazowania
ale przez to się wiecej nauczysz, ja miałem troche wypaczone uzywanie hamulców po 4T ( miałem 525 które czasem po odpuszczeniu gazu potrafiło przyblokować koło... ) i tylnego hamulca prawie nie uzywałem
za to wiem że operowanie wszystkimi hamulcami to podstawa. ale jak masz sie nauczyc to i na SXFie dasz rade, oba sprzęty są na prawde świetne do jazdy na torze
Krystian_007
Wysłany: Śro 21:52, 18 Mar 2020
Temat postu:
Rozumiem
Uprałem się strasznie na to 2T ale kupić coś rozsądnego i świeżego nie jest już tak łatwo jak patrze na olx/oto a duża więcej jest 4T w 250.
Jazda jest porównywalny tzn.. chodzi mi o naukę ?? 4T podobno dużo bardziej cięższe w jeździe ?
henio12323
Wysłany: Śro 21:44, 18 Mar 2020
Temat postu:
gabarytowo wszystkie motocykle są podobne - czesto plastiki pasuja zamiennie 125-500, elementy ramy również, róznic sie mogą wysokoscia zawieszenia - tu przed "ocena" trzeba by wyregulowac zawieszenie, ale crossówki zwykle sa nieco wyzsze, sx 125 nowy jest sporo wyzszy niz moja 300tka enduro z tego samego roku.
po co robią 250tki ? dla pro zawodników, i totalnych amatorów z kasą, tych drugich jest mało, a niektórzy zawodnicy moga sobie poradzic z mocą takiego motocykla,
SXF 250 to niezła opcja, porównywalna do 125 2T
Krystian_007
Wysłany: Śro 21:24, 18 Mar 2020
Temat postu:
Bardziej przeraziła bo gabarytowo to już dość potężny kloc, jeszcze jak jest się niziołkiem to zbytnio nie siadły mi od razu ten moto.
Czyli technicznie typowo toro 125ccm do nauki dużo lepszy niż 250? To teraz wytłumacz po co robią te 250 jak to jest gabarytowo to samo tylko moc i w dodatku na nie korzyść trochę sensu nie rozumiem ? Raczej pewnie do KTM,a powinienem zadać to pytanie
PS... a SX-F 250?
henio12323
Wysłany: Śro 21:09, 18 Mar 2020
Temat postu:
jak 300 tpi cie pokonała to 250 SX to zdecydowanie motocykl nie dla ciebie.
gabaryty sa podobne, jazda wiadomo ze inna, ale sx 125 na torze potrafi bardzo duzo, i zdecydowanie bedziesz duzo szybszy niz na 250tce.
Krystian_007
Wysłany: Śro 20:14, 18 Mar 2020
Temat postu: KTM SX 250 vs 125 HELLP
Witam,
Mam na oku ładnego KTM SX 250 18r do kupienia, jest to mój pierwszy motocykl crossowy miałem już do czynienia z off-road,em ATV.
Jeździłem ostatnio Husce 300TPI ( w okolicy była więc udałem przypaliłem "frana" że chce kupić
) i stanowczo mnie pokonała
dlatego zastanawiałem się nad 125 na początek, lecz moje pytanie czy przy 250 jest bardzo duża różnica w gabarytach oraz jeździe?
Dodam 30l. i 170cm 80KG
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin