Autor |
Wiadomość |
babel |
Wysłany: Śro 20:36, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
Dzięki |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 14:28, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
Szukaj a znajdziesz.
Były tematy o serwisówkach w dziale serwis, ale tu masz dobrą serwisówkę
Kod: | moto.tt.free.fr/explorer/KTM_SX_EXC_4T_2000_2003_Engine_Repair_Manual_english.pdf |
Wrzuciłem linka jak kod, bo jako url nie działał |
|
|
babel |
Wysłany: Śro 9:38, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
Kurcze sciągnałem manual - ale tam mam tylko o silniku i zawiasie - podrzuć jakiś link proszę do kompletnej dokumentacji |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 8:42, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
looknij w manuala
loctite243 i 60Nm |
|
|
babel |
Wysłany: Śro 8:21, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
Na który klej Loctite to wklejacie?
Faktycznie kupię nową tą śrubę z podkładką - tylko w Wa-wie to chyba jest na grochowskiej jakiś dealer KTM |
|
|
Keny |
Wysłany: Śro 7:26, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
Testowałem wiele łańcuchów ale wg. mnie najlepszy jest Tshubaki 520mx alpha xrg 118 , wytrzymał mi cały sezon i na chwilę obecną jeszcze się trzyma zdrowo, co do śruby mocującą zębatkę przy wałku zdawczym proponuję zakupić nową śrubę w serwisie wraz z podkładką (jest w komplecie) cena 12zł w KTM-ie. Śruba ta ma już nałożony klej. Nie warto kombinować z "przeklepaniem podkładki" ponieważ cena ww. kpl. mówi sama za siebie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:51, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
to nie myki tylko normalne złozenie. ksiązka serwisowa do łapy i masz wszystko opisane
zębatka zdawcza - podkładka musi dociskac zębatke, jak nie to ją podginasz tak żeby przy skręcaniu sciskała zębatke. sruba na klej. to samo tył zębatka, warto sruby na klej wziąc bo sie potrafia wykręcic |
|
|
babel |
Wysłany: Wto 22:44, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
No dobra napęd nabyty - Panowie poradźcie świeżemu (przeszukałem forum, ale może słabo i nic nie znalazłem)jakieś myki przy wymianie - typu np jak w DRZ cie zebatka zdawcza na Loctite ? |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pon 20:15, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
Wyjścia nie masz. Musisz kupić łańcuch 118 ogniw i potem przy montażu o tyle ile potrzebujesz skrócić go. Ja u siebie chyba skracałem o 3-4ogniwa nie pamiętam.
14/50 seryjne przełożenie exc 400.
i nie wiem ale zębatki rk są w miarę ok, ale łańcuch jakoś bardziej did mnie przekonuje niż rk. |
|
|
babel |
Wysłany: Pon 20:01, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
Podłącze się pod temat wprawdzie mam EXC 400 z 2005 roku - ale to chyba to samo.
Musze zmienić napęd - mam 14/50 i niech tak zostanie - za mało latałem żeby to ocenić.
Pytanko ile łańcuch powinien mieć ogniw - swój liczyłem niby ma 114 - ale on strasznie jest wyciągnięty i może ktoś go skrócił....
Larsson oferuje - 118 ogniw:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MjEwMTM4Mw==&bid=106626
Myślałem własnie o tym + oczywiście zebatki |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 22:06, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
będzie dobrze, łańcuch ok, rozmiary zębatek tez good.
a oryginalnego łańcucha ktm nigdy nie używałem, tylko DID,ale może sprawdzę, nie wiem jak cenowo wychodzi
Pozdrawiam |
|
|
Michał |
Wysłany: Pią 20:27, 03 Kwi 2009 Temat postu: KTM EXC 450 Napęd |
|
Wiatm co Sądzicie o tym Napedzie Mam Zamiar Taki Kupic.
Łańcuch DID 520 VM 116 ogniw
Zębatka Tył SUNSTAR 50z
Zębatka Przód JT 14z
Wypowiedzcie sie czy to bedzie dobre zestawienie, Co Sadzice o łańcuchu Orginalnym KTMa. ? |
|
|