Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 18:00, 03 Kwi 2020
Temat postu:
nie do konca, bo DT to soft enduro - sprzet stworzony na asfalt z mozliwoscią wjazdu w teren - EXC odwrotnie, sprzęt stworzony w teren z mozliwoscią wjazdu na asfalt. najprostsza wg mnie opcja na zrozumienie róznic.
nie kupuj motocykkla z gaźnikiem do regulacji, albo drobnostką - jakby tpo była pierdoła to by gosc zrobił sam i wział wieksza kase, ewentualnie niech zleci mechanikowi usługe za którą ty zapłacisz jeżeli kupisz motocykl, lepiej dopłacic i kupic jeżdzace moto niż kupic padło.
jak sie nie znasz to warto tez z kims ocenic taka maszyne przed zakupem - bo wtopić mozna sporo
ManiekX
Wysłany: Pią 15:21, 03 Kwi 2020
Temat postu:
Tak jak pisałem chcę poszaleć po polach, lasach, terenach okolicznych
Więc zarówno DT125 jak i EXC400 pewnie się do tego nada, w jednym będzie mniej mocy, w drugim więcej i jedno będzie tańsze, drugie droższe jak już wywnioskowałem :>
Znaczy bliżej.. 100km ode mnie jest ta DT'ka, także nie tak blisko :> Szukam czegoś od już ponad miesiąca, także z dnia na dzień też nie kupuje, bo już mi się przewinęło trochę tych ofert, teraz będę się rozglądać za tymi dwoma opcjami.
DT'ka z 99' myślę, że już nie będzie taka strasznie zła, tylko poczytać muszę co to może być z tym duszeniem na wyższych obrotach
henio12323
Wysłany: Pią 15:18, 03 Kwi 2020
Temat postu:
najpierw to bym nie szukał co blizej tylko zastanowił sie po co ci ten motocykl
i nie kupisz z dnia na dzien, poszukaj i poczekaj na spokojnie i kup to co potrzebujesz a nie co sie trafi.
DT kup jak najswieższa.
kazdy motocykl w pl jest po remoncie
ManiekX
Wysłany: Pią 13:32, 03 Kwi 2020
Temat postu:
Okey, czyli szukać będę EXC400 (Beta niestety ciężej dostać, droższa w okolicach xd)
lub opcjonalnie DT125
Od jakiego rocznika szukać DT125? ogólnie 100km dalej widać tańsze z np. 99', lecz pewnie też coś do zrobienia jak się dusi na wyższych obrotach :> Wszystkie po remontach np. 10mth temu, a jednak coś jest nie tak ^^:
olx.pl/oferta/yamaha-dt-125-50-zarejestrowana-doinwestowana-CID5-IDEjVTf.html#e6f5637c57
Jednak za 5k to może i warto się zainteresować, jeśli te roczniki już są w miarę okey
Przynajmniej wygląda na zadbanego :>>
Dodane ogłoszenie godzinę temu xd
EXC400 też raczej roczniki 2001/2 w cenie do 10k ?
henio12323
Wysłany: Pią 12:33, 03 Kwi 2020
Temat postu:
DT to zupełnie inna klasa motocykl niz EXC, DT praktycznie jak w miare zadbane, to lejesz wahe ( i olej ) i jeździsz, EXC to wyczynówka - tym sie startuje w zawodach
wiec wymaga zupełnie innego typu obsługi
jak chcesz sobie popyrkac po lesie, na spokojnie, podjechac na grzyby czy ryby, turystyka leśna wolałbym DT, jest wygodniejsza, słabsza, mniej pali...
jak chcesz sie pobawic w offroad to EXC to bajka jest, mocny, szybki, super zawieszenie czy hamulce. kosztuje duzo, na początek jakie EXC 400 do 10 tysiecy chyba najlepsza opcja, mocniejsze beda mogły byc nieco za mocne, z kolei 250tki były nieco nieudane ( w 4T ) a dwusuwy te starsze kiepsko jeżdza, dla mnie dobry 2T to od 2017 roku
nie wibruje, duzo momentu z dołu i tym da sie jeździc
Zapek
Wysłany: Pią 11:10, 03 Kwi 2020
Temat postu:
EXC 400 (tak - 4T) to dobry wybór.
Tańszym odpowiednikiem może być Beta 400RR ( ten sam silnik co w EXC).
Ale inna dostępność części ( miałem i nie ma tragedii jednak KTM to zakupy niemalże " w Biedronce").
Załóż sobie,że kupujesz za określoną kwotę + 2-3 tysiące na serwis.
Nie ma innej opcji - ewentualnie lepiej się miło rozczarować...
Gość
Wysłany: Pią 10:59, 03 Kwi 2020
Temat postu:
To jakie KTM polecacie w takim razie, żeby móc pośmigać i nie wydać milionów? Przyłóżmy, że bym dozbierał do 10k na szybko to może bym coś miał większy wybór
Jeśli chodzi o Yamaha DT125 to w okolicy widzę dwa moto z rocznikami 1997 za 6,5k
Nie wiem czy to dobra cena jak za to moto w tym roczniku, wtedy już nie ma problemu z dostępnością części?
KTM EXC400 jest lepszym wyborem? Jest to 4T jak mniemam?
henio12323
Wysłany: Pią 8:06, 03 Kwi 2020
Temat postu:
stary 2T do lasu to sredni pomysł, nie lubi prostych, i starymi 2T troche trzeba umiecj eździc ( mówie o exc ) DT fajne moto, mimo ze czesci niektórych juz nie ma, to fura pewnie bedzie jeździc bezawaryjnie, ale wolałbym raczej nowszy model znaleźc która jeździ lepiej, a kosztuje pewnie niewiele wiecej.
EXC za ta kase bym odpuscił, bo to pewnie padaka to kolejny argument zeby takiego exc nie brać,
jachu1111
Wysłany: Pią 4:36, 03 Kwi 2020
Temat postu:
Witam powiem tak czy masz 5000czy 15000 na Moto to prawie zawsze trzeba coś włożyć po kupnie . Ale w tym za 4000 czy 7000 bym się nie pchal jak masz pojeździć to dołóż do tych 7000 z 2000 i poszukaj ktm exc 400 one nie są aż tak wyrywne jak jego wieksi bracia ,silniki mają mega wytrzymałe. Tylko jak się za bardzo nie znasz to weź kogoś że sobą kto ma o tym pojęcia, bo jak nie to możesz tak utopić, że po kupnie 5000 na remont sprzętu nie wystarczy .
Ogólnie bardzo drogie hobby jeśli chcesz mieć w sprzęcie wszystko na tip top.
Ps. Ta Yamaha odpuść bo tam za uj części nie będziesz miał dostępnych .
ManiekX
Wysłany: Pią 2:16, 03 Kwi 2020
Temat postu: KTM EXC250?
Siemka, mam pytanko
Poszukuje enduro "na start", ogólnie to motorami wcześniej jakimiś jeździłem, głównie to były 50/125, później przyszła szkoła, przesiadłem się na auto i tak zostało. Aktualnie mam 22 lata, więc młodziak(motoryzacyjny) ze mnie, 180cm, waga ok.85kg i szukam czegoś czym bym mógł pośmigać po polach,lasach, dróżkach polnych, etc, itd. Ogólnie na sprzęt chciałem wydać do 7000zł, lecz ciężko w okolicy coś u mnie znaleźć do tej kwoty, patrzę okolice ok. 80km ode mnie 😉 Zauważyłem jedynie ostatnio DT125 z linku: olx.pl/oferta/yamaha-dt125-sprzedam-zamienie-CID5-IDDBQD5.html ,lecz jedyny mankament to rocznik.. 1984 i nie wiem czy dobrze kupować takie moto w tym roczniku za tą kasę ok. 3900zł(pewnie do 3500 zejdzie)?
Dodatkowo zauważyłem właśnie KTM EXC250
, lecz ostatnio była wyższa cena i zniżył do 4000zł, lecz pewnie trzeba by trochę do niej dołożyć jak mniemam, tylko nie wiadomo ile..
Link: olx.pl/oferta/ktm-exc250-2t-11mth-po-remoncie-do-drobnych-poprawek-cena-okazyjna-CID5-IDDqu5k.html
Warto brać takiego KTM'a jak wyżej za 4k i doprowadzać go do porządku? Niby był 11mth remontowany w serwisie jakimś i ma na to papiery, ale jednak nic nie wiadomo..
Czy lepiej mieć np. 9/10k i szukać, szukać, szukać?
Nie wiem kompletnie co mogło tam pójść, ale obstawiam, że są tu użytkownicy, którzy znają się na tym modelu i mogą znać jego bolączki, wady, etc.
Jakie są koszta utrzymania takowych sprzętów? Jeżdżąc przyłóżmy w tygodniu 5 godzin?
Mieszczą się w okolicach 3k rocznie? ^^
Mieszkam w Koniecpolu - jak ktoś ma chwilę to może popatrzeć czy jest coś ciekawego, gdyż aktualnie na moto. nie znam się za bardzo, większość czasu przesiedziałem przy naprawach samochodu. :>
Prosiłbym o informację co do tego KTM'ka wyżej i jakąś pomoc w wyborze
Miłego dnia wszystkim!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin