Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Fourier
Wysłany: Nie 0:47, 05 Kwi 2020
Temat postu:
Ewentualnie wypnij aku z moto i monitoruj samorozładowanie- w ten sposób wykluczysz czy to aku czy moto
Gość
Wysłany: Sob 14:56, 04 Kwi 2020
Temat postu:
Okej,tak zrobię i dam znać
henio12323
Wysłany: Sob 14:53, 04 Kwi 2020
Temat postu:
narazie nie szukaj zwarcia tylko zmierz upływnosc, rozłącz aku, obojetne czy plus czy minus, multimetrem ustaw na Ampery, i szeregowo złącz obwód - przy załaczeniu zasilania moze sie wzbudzić licznik, trzbea bedzie odczekać aż zgaśnie albo go odpiąć i zobacz jaka wyjdzie wartość, podejrzewam że maksymalnie jak zeżre z 5-10mA to jeszcze jest OK, pewnie idealny układ ma z 0,2-0,3 mA ( tego typu bez immo itd )
Gość
Wysłany: Sob 14:47, 04 Kwi 2020
Temat postu:
henio12323 napisał:
przede wszystkim 15,6 V po naładowaniu mogło uszkodzic akumulator, to litowo jonowy akumulator wymaga odpowiedniej ładowarki, bardzo te akumulatory nie lubią przeładowania - 15,6 to zdecydowanie za duzo - mógł sie uszkodzić
ale nalezało by jeszcze sprawdzic przede wszystkim ładowanie - odpal i zobacz ile pokazuje powinno byc około 14V, moze masz uszkodzony układ ładowania, ładuje za duzo albo za mało - jak za mało to nie doładowuje, jak za duzo uszkadza aku
mozna też zmierzyc upływnośc prądu ile moto pobiera na postoju ( upewnij sie ze licznik sie nie podswietla w momencie pomiaru ) moze jest gdzieś zwarcie drobne i prąd "ucieka"
Okej,aku podładowany do 13.5v wszystko super,sam doładował 14.2v także tutaj jest ok,pytanie gdzie szukać tego zwarcia?W jakich obwodach może występować?
henio12323
Wysłany: Sob 14:15, 04 Kwi 2020
Temat postu:
OK
Gość
Wysłany: Sob 14:14, 04 Kwi 2020
Temat postu:
Ładowanie na pewno jest bo gdy rozruch nie reaguje odpalam go z kopa,później kręci A nawet czasem odpali.
henio12323
Wysłany: Sob 14:09, 04 Kwi 2020
Temat postu:
przede wszystkim 15,6 V po naładowaniu mogło uszkodzic akumulator, to litowo jonowy akumulator wymaga odpowiedniej ładowarki, bardzo te akumulatory nie lubią przeładowania - 15,6 to zdecydowanie za duzo - mógł sie uszkodzić
ale nalezało by jeszcze sprawdzic przede wszystkim ładowanie - odpal i zobacz ile pokazuje powinno byc około 14V, moze masz uszkodzony układ ładowania, ładuje za duzo albo za mało - jak za mało to nie doładowuje, jak za duzo uszkadza aku
mozna też zmierzyc upływnośc prądu ile moto pobiera na postoju ( upewnij sie ze licznik sie nie podswietla w momencie pomiaru ) moze jest gdzieś zwarcie drobne i prąd "ucieka"
sajmon3503
Wysłany: Sob 13:47, 04 Kwi 2020
Temat postu: Rozładowany akumulator EXC 300 2017
Witam,wchodzę do garażu w sobotę,rozrusznik elektryczny ani drgnie,akumulator pokazuje +/- 9.5v,po naładowaniu ok. 15.6v i wszystko śmiga,w niedzielę rano jeżdżę wszystko bezproblemowo działa.Przychodzę za tydzień w sobotę,to samo.
Sytuacja ma miejsce 4 tydzień z rzędu.
Pytanie brzmi skąd ten pobór mocy,co go może rozładowywać?
Dodam że aku oryginał przebieg moto 114mth,jeżdżę bez lamp oraz zmieniłem wyłącznik zapłonu na prosty nie homologowany taki sam jak włącznik rozrusznika.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin