Autor |
Wiadomość |
zeea |
Wysłany: Wto 11:46, 07 Lip 2020 Temat postu: |
|
Koniec końców moto śmiga. Konkretnie odpowiedzi Ci nie dam, ale:
-wymieniłem simmering na wale od strony sprzegla
-zmienilem olej do mieszanki na próbe z motula na castrola
-no i to co wydaje sie proste, a w gruncie rzeczy nie jest czyli ustawienie gaznika w starym motorze haha
Niestety, ale z tym sie juz trzeba liczyc ze w starszych sztukach nie tak prosto ustawic dziada, gdzie niby wszystko wyglada ok, a jednak tu troszke wytarte, tam lekki luz czy wyklepane i badz potem madry czlowieku. Najwazniejsze sie nie poddac i trzymac hasla " nie oddam mechanikowi, bede robic sam!" hehee |
|
|
sebastian1316 |
Wysłany: Pon 14:36, 06 Lip 2020 Temat postu: |
|
Siema mam ten sam problem . czy udało Ci sie rozwiazac ten problem ? pozdrawiam |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:58, 23 Maj 2020 Temat postu: |
|
chyba cieplejsza sie powinno załozyc jak swiece sa zalewane - takei jak np w trialówkach
jak swiece padaja, i są zalepione/czarne/ mokre - to temat gaźnikowy |
|
|
zeea |
Wysłany: Pią 20:52, 22 Maj 2020 Temat postu: |
|
Kolego uporales sie z tym problemem swiec? Mam podobny problem. Wszystkie ngk padaja jak muchy. Zalozylem na probe jakas stara z auta i od strzala zapalil i chodzil. Sprobuje teraz jakas tanszą z denso bo juz szkoda mi kasy na nowe. 2 irydówki padly w pare dni... |
|
|
gargamel12321 |
Wysłany: Pon 7:04, 20 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Świeca kolejny raz padła. Spróbuję jeszcze założyć zimniejszą świece br9 jeśli to nie pomoże to chyba tylko wymiana cewki zostaje. |
|
|
gargamel12321 |
Wysłany: Sob 19:00, 11 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Ok. Zakłoże taka swiece jak w serwisówce, zrobie mieszanke 1:50 zamiast 1:40 opuszcze jeszcze iglice i wykręce śrube od powietrza o pół obrotu i zobaczymy czy dalej bedzie to samo. Rozmawialem z mechanikiem mówił że wskazaniami wartości z cewki nie ma sie co sugeriwać, najważniejsze żeby wartości z alternatora były odpowiednie, sprawdziłem i są w środku tolerancji. Tak że jak zmniejszenie dawki nie pomoże to już nie mam pomysłów. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 16:02, 11 Kwi 2020 Temat postu: |
|
to porównaj z ksiazka serwisowa jakie powinny byc oporności
a swieca ewidentnie za czarna - gaźnik do regulacji - nadal pewnie |
|
|
gargamel12321 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 15:14, 11 Kwi 2020 Temat postu: |
|
wrzuc fotke tej uszkodzonej swiecy |
|
|
gargamel12321 |
Wysłany: Sob 14:23, 11 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Założyłem swiece br7es i tak samo padła. Ma ktoś pomysł? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 21:11, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
moc jest przekształceniem(przemnożeniem) momentu i obrotów, więc ciężko mówić o wpływie mocy na moment
Cytat: | wiekszy moment obrotowy przed dłuzszy czas |
jeżeli przez czas rozumiesz zakres obrotów to właśnie zaprzeczyłeś sam sobie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 12:43, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
jedno i drugie reguluje troche co innego, napiecie sprezyny ( zlote "pokrętło" ) wpływa na obroty w których otwiera sie zawor - jak sie wkreci to napinasz spręzyne i zawor otwiera sie trche poźniej, zamkniety zawor to mniejsza moc = wiekszy moment obrotowy przed dłuzszy czas, spręzynki decydują o prędkosci otwierania zaworu
swieca troche wilgotna |
|
|
gargamel12321 |
Wysłany: Wto 12:38, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Mam 2013 rok. Nie zauważyłem żeby był lepszy duł jedynie ten przypływ mocy nie jest taki chwilowy tylko równomiernie przyśpiesza i nie wyrywa tak na koło. W takim razie nie widzę sensu zmiany spreżynek na zieloną czy czerwoną skoro tą śrubą można nawet dokładniej ustawić charakterystyke pod siebie.
Dodaję jeszcze zdjecię świecy, jest ok?
https://photos.app.goo.gl/YF9ovrZUQ4i44JS78 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 12:24, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
zalezy to od rocznika, kaza czasem na odpalonym silniku krecic az przy odpowiednich obrotach zacznie sie otwierac zawor.
czemu nie zaleca kręcic - bo zawieszenie wyjsciowe jest optymalne, szczerze to tez wkręciłem bo lepiej z dołu ciągnie ale wyraźnie stracił z gory |
|
|
gargamel12321 |
Wysłany: Wto 11:53, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Ok świeca zamówiona, próbiwałem pomierzyć oporności i prądy ale chyba mam problem z multimetrem. Mam jeszcze pytanie odnośnie regulacji sprężyny zaworu tą złotą śrubą na czworokantke, ostatnio troche się nią bawiłem i jestem zaskoczony jak wpływa to na oddawanie mocy, zauważyłem że im bardziej wkręcona tym motor łagodniej oddaje moc, ale słyszałem że ktm nie zaleca kręcenia tą śrubą wie ktoś dlaczego? I jakie jest oryginalne ustanienie tej śruby? Bo w serwisówce nie znalazłem. |
|
|