Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Śro 10:28, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
arti-mz napisał: | Po wielu kombinacjach z gaźnikiem pożyczyłem Delorto od kolegi (ma Husqvarne TC610) no i jest ten OGIEŃ!
Przyjrzałem się dyszy głównej w moim Keihinie i jest uszkodzona. Postanowiłem wymienić ją ale nie wiem jaki ma wymiar, wiecie może jakie są jej parametry albo podpowiedzcie gdzie to kupić. |
to ci się udało z tym gaxnikiem, gaźnik od 4T włożył do 2T i działa lepeij
Miszczu wyreguluj poziom paliwa, sprawdź czy masz dobrę iglicę na temp i wysokość ewentualnie kup nową jeśli jest wytarta, na lato i niski poziom najlepiej NOZH, dysza główna ma akurat najmniej do znaczenia w twoim przypadku, jesli się nie wkreca na obroty, ona odpowiada tylko za max. piz..ę |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:07, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
a nie pisze na niej ?> jak nie to zajrzyj do serwisówki tam na 100% pisze |
|
|
arti-mz |
Wysłany: Wto 20:23, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
Po wielu kombinacjach z gaźnikiem pożyczyłem Delorto od kolegi (ma Husqvarne TC610) no i jest ten OGIEŃ!
Przyjrzałem się dyszy głównej w moim Keihinie i jest uszkodzona. Postanowiłem wymienić ją ale nie wiem jaki ma wymiar, wiecie może jakie są jej parametry albo podpowiedzcie gdzie to kupić. |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 8:17, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
w tych gaźnikach nie sprawdzaj poziomu poprzez ustawienie pływaka, tylko korek i wężyk od dołu w pokrywce i poziom ma byc na lini laczenia pokrywki z korpusem, wiem z doswiadczenia, jak juz będziesz miał dobry poziom to regulacja, tu dopiero okaże się czy masz dobre dysze. ustawiaj tez nie wg tabeli ale o jedno okienko dla cieplejszego klimatu, dla starych gaźników tak jest lepeij. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:36, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
masz moto niepewne - rób wszystko, bez sensu zajmować sie np tylko zaworem i na niego stawiac jak to moze byc gaxnik czy zapłon. rób kompleksowe ustawianie, im moto lepiej dostrojone to Ci lepiej i dłuzej posłuży |
|
|
arti-mz |
Wysłany: Nie 21:07, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
Myślę że zapłon i zawór wydechowy jest ok skoro na końcówce paliwa idzie lepiej. chyba że się mylę. opiszecie może dokładniej swoje przypadki? Przy wolnej chwili pobawię się jeszcze z pływakami co jest upierdliwe i czasochłonne. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 12:28, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
Miałem tak samo. Regulowałem gaźnik i gowno dawało. Dopiero jak ustawiłem zapłon i zrobiłem remont zaworu wydechowego zaczął jeździć jak należy i nie ma efektu końcówki paliwa. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 6:45, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
tak albo za wysoki i zalewa, albo za niski i nie dostaje, - do regulacji |
|
|
arti-mz |
Wysłany: Pią 23:23, 15 Cze 2012 Temat postu: Problem z Gaźnikiem |
|
Witam, mam EXC 300, 98r i nie mogę sobie poradzić z gaźnikiem. Podczas jazdy nie wkręca się na obroty i dławi się, wystarczy jednak że kończy się paliwo i dostaje kopa wkręca się i jest chwila frajdy.
Co może być przyczyną? Za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej? |
|
|