Autor |
Wiadomość |
Tomokat |
Wysłany: Pią 19:45, 01 Maj 2020 Temat postu: |
|
Six days Argentina to model 2015 a nie 2016. |
|
|
Zapek |
Wysłany: Pią 19:01, 01 Maj 2020 Temat postu: |
|
14 motogodzin na rok.
Na to zwróć uwagę
Jeden weekendowy wyjazd to jakieś 2-3 motogodziny...
Oczywiście może być i sporo mniej ale...
Ale może to okazja. Mnie się jednak nie trafiają
Powodzenia ! |
|
|
PCNPD |
Wysłany: Pią 18:54, 01 Maj 2020 Temat postu: |
|
Panowie,
Postanowione .. Jadę oglądać jutro poniższego. Mam wrażenie, że to bardziej pewny sprzęt
https://m.olx.pl/oferta/ktm-250-exc-f-six-days-2016-CID5-IDEhoA7.html#position=4&page=2
Jeśli komuś z Was nasuwa się na co powinienem zwrócić szczególnie uwagę podczas oglądania motocykla, będę wdzięczny.
Wierzę, że za chwilę przeskoczę z tematu 'ogólne' aby porozmawiać z Wami nt. samego używania czy doświadczenia |
|
|
PCNPD |
Wysłany: Pią 17:51, 01 Maj 2020 Temat postu: |
|
Myślałem nad 125 cm3.
Z uwagi jednak na to, iż planuję pokonywać jakieś weekendowe krótki trasy to uznałem, że 250 w 4t będzie lepszym wyborem. Szczególnie, że jeśli brać 125 to 2T bo 4T jest ponoć słabe.
Kupując 250 w 4t może w jakimś stopniu się 'zabezpieczę', iż motocykl starczy mi na dłużej i za chwile nie okaże się, że mu brakuję.
Poprawcie mnie jeśli się mylę. |
|
|
rrolek |
Wysłany: Pią 16:36, 01 Maj 2020 Temat postu: |
|
Brak prawka pewnie z 500. Motek nie zarejestrowany na publicznej drodze pewnie nie taniej. Brak OC kilka lat temu kosztowało 3500. Wszystkie wyczynowe zabawki maja w kwiatach jakieś 10 czy 12 kW. Na to prawko A1 wystarczy. Ewentualnie kup 125 - wystarczy B. Ostatnio skonstatowałem mijając po raz n-ty plac manewrowy ze polowa kursantów na 2oo to panny. Noże pora spróbować?
Pozdr rr |
|
|
PCNPD |
Wysłany: Pią 11:57, 01 Maj 2020 Temat postu: |
|
No i chyba zaczynam przestawiać się na motocykl z możliwością rejestracji
Nie spodobało mi sie to, iż przez telefon podawane są jedne informacje, a dzięki pomocy @henio12323 szybko wychodzi, że prawda nieco inna.
Jak wygląda sytuacja kiedy jadąc bez prawka zostaje złapany przez policję na sprzęcie zarejestrowanym i ubezpieczonym? Dobrze myślę, że jest to mandat w wysokości 500 zł? |
|
|
Zapek |
Wysłany: Pią 11:05, 01 Maj 2020 Temat postu: |
|
PCNPD napisał: | Rozumiem zatem, że motocykl jest sprowadzony z Czech..
Przez telefon otrzymałem informację, że obecny właściciel jest drugim, a motocykl zakupiony w polskim salonie.
... brak jednak możliwości rejestracji, której i tak nie planuje gdyz nie posiadam prawka x
! |
Pierwsze zdanie pokazuje jaka jest prawda w ogłoszeniach i informacjach.
Jak nie znasz właściciela to nie masz żadnej pewności co do tego co mówi/pisze.
Druga sprawa,że pojazd dziś sprawny jutro może zmienić swój stan bo to sprzęt używany i do wszystkiego nie wejdziesz.
Kwestia rejestracji,dokumentów/legalności.
Pomyśl,że przy sprzedaży przyjeżdża taki klient np. jak ja i prosi o zweryfikowanie legalności pochodzenia motocykla na Policji.
Ty tego nigdy nie sprawdzałeś. Zaczniesz się zastanawiać ? Bo jak na Komisariacie okaże się,że "coś nie tak" to masz po motocyklu a przynajmniej do wyjaśnienia.
No i może okazać się,że zechcesz z kolegami pojechać np. na Ukrainę(prawko Ci do tego nie potrzebne). Bez dokumentów nie ma takiej opcji. Osobiście enduro wolałbym z dokumentami. A i crossy sprawdzaliśmy przed zakupem j.w.
A więc ciut wyższa cena = większy spokój. I chyba jednak łatwiej sprzedać. |
|
|
PCNPD |
|
|
PCNPD |
Wysłany: Pią 10:26, 01 Maj 2020 Temat postu: |
|
Rozumiem zatem, że motocykl jest sprowadzony z Czech..
Przez telefon otrzymałem informację, że obecny właściciel jest drugim, a motocykl zakupiony w polskim salonie.
Wsrod dostępnych ofert z rocznika 2015 - 2016 to niezła cena w stosunku do przebiegu, brak jednak możliwości rejestracji, której i tak nie planuje gdyz nie posiadam prawka x
Dopytując Was, jako bardziej doświadczonych. Czy oferta jest godna rozważenia jeśli stan motocykla będzie ok?
Dzieki za pomoc! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 16:54, 30 Kwi 2020 Temat postu: |
|
moge sprawdzic - 250 XCF-W <2016><US><F8175P3> taki model numer silnika 0677730104 sprzedany w czechach
i tyle z informacji dostepnych w ktmie o tym modelu
zalezy od rocznika, jak masz fure z 2000 roku to kwestia papierow jest niemalze pomijalna, jak fura jest roczna to jak mozna popatrzec po ogłsozeniach to 4-6 tysiecy tansze sa bez kwitów |
|
|
PCNPD |
Wysłany: Czw 16:32, 30 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Czy motocykl z homologacją i możliwością homologacji jest sporo więcej wart niż bez tej możliwości ? |
|
|
PCNPD |
Wysłany: Czw 14:07, 30 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Cześć wszystkim,
W ślad poprzedniej wiadomości jadę jutro obejrzeć wspomnianego KTMa.
Dostałem dziś numer VIN sprzętu - VBKEXG404GM135195.
Czy może ktoś z Was potrafi albo ma możliwość sprawdzić historię ?
Ewentualnie jak to zrobić na własną rękę ? W pobliskim salonie KTMa ?
Będę zobowiązany |
|
|
rrolek |
Wysłany: Wto 8:51, 28 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Witam
Piękny, ale na legalu tym nie pojeździsz...
Pozdr rr |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:13, 28 Kwi 2020 Temat postu: |
|
uwag brak konkretnie trzeba zwrócic uwage na stan motocykla.
przy tym przebiegu róznie bywa, zalezy jak dbany, powiedzmy ze taka 250tka robi bez zagladania 200-250 godzin przy amatorskiej spokojnej jeździe, pod zawodnikiem po 100 juz moze mieć silnik do inspekcji - wiec akurat moze wymagać przeglądu. sredni osie zaglada 150-200h |
|
|
PCNPD |
|
|