Autor |
Wiadomość |
Bartek84 |
Wysłany: Wto 22:56, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
Witam Zrobilem juz 90 mth na moim EXC 450 2012.Przeszlem z Motula 300V na Motorexa 10W50 i nie dymi juz tak jak na poczatku uzytkowania oleju nie ubywa i jest wszystko jak na razie ok.Lancuch napedowy naciagalem juz 3 razy przez caly okres uzytkowania.Narazie wszystko jest ok.
A tak na marginesie mam zamiar kupic sxf 250 4T na tor jaki rocznik byscie polecili??? |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pon 18:26, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | Jaki lałeś olej i w jakim dokładnie moto ??? |
Motul 300V 15W50, EXC-R 450, 2008r. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pon 16:46, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
Z tego co rozmawiałem z użytkownikami, to większość 450 2012/2013 dymi na zimnym.
Pożyjemy zobaczymy. |
|
|
grzegorzszw |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pon 16:15, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
Pierwsza motogodzina, na oleju mineralnym, umiarkowanie.
Potem standardowo, czyli szybko, ale bez niepotrzebnego przeciążania. |
|
|
grzegorzszw |
|
|
Sarar |
Wysłany: Pon 13:45, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
500-tka kolegi z któym latam po 10 MTH nadal kopci na zimno -czyżby ten typ tak miał |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pon 12:23, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
350 to inna konstrukcja.
450, z tego co widzę, to "tak ma".
Zobaczymy co będzie działo się dalej.
BTW
Po co Ci dwie EXCF 350 ???
|
|
|
sobek1985 |
Wysłany: Pon 11:38, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
silnik 450 exc 2012 to kontynuacja rfsow;p a ze kopci to dzwina sprawa ja mam 350 excf 13 i 14 i w obu maszynach nie ma takiego problemu.polataj z 15 mth i zobacz co sie bedzie dzialo |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pon 8:29, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
Póki co zestaw napędowy wymieniony po 250 kilometrach.
Parodia... |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 20:52, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
dziwne bo skoro zmieniasz z 10w60 na 10w50 na zimnym silniku nie powinno byc różnicy, co innego jak bys porównał 5w50 i 10w60.
Napiszcie cos o trwałosci, jak te sprzety sprawuja sie po sezonie bo jak bedzie podobnie jak w przypadku 530 to nie pozostanie nic innego jak wsadzic rfsa do nowego podwozia i zostawic wtrysk |
|
|
KNKS |
Wysłany: Nie 18:51, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jaki lałeś olej i w jakim dokładnie moto ??? |
|
|
GaCek |
Wysłany: Nie 18:42, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | Fachowcy twierdzą, że przyczyna tego jest gęstość oleju ... |
... jak również jego nadmiar. Miałem podobną sytuacje w momencie gdy było za dużo oleju w silniku (zakryte całe okienko kontrolne). Przy normalnym poziomie (połowa okienka) było ok. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Nie 18:21, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
Pozwolę sobie odgrzebać temat sprzed roku.
U mnie w EXC450 2013 tez dymi na zimnym (po rozgrzaniu jest idealnie).
U kolegi w EXC500 2013 również.
Oba mają po 16-18 motogodzin i zostały prawidłowo dotarte.
Fachowcy twierdzą, że przyczyna tego jest gęstość oleju Motorex 10W60 i rekomendują przechodzenie na 10W50.
Podobno pomaga. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Wto 18:49, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
Ja słyszałem plotki że 2012 ktm'a to najwieksza padaka pod względem wytrzymałości a nawet niby mocy(chodź z tym się raczej nie zgodzę) w porównaniu do innych marek. Niby 2013 już ogarnięty ale czym te dwa roczniki się wg różnią pod względem budowy? |
|
|