Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 6:58, 17 Maj 2020
Temat postu:
benzyna ekstrakcyjna albo zwykła benzyna, zalac, sprezarka wydmuchac, na koniec zalać łozyska olejem do 2T i bezpiecznie może stać
Piesy
Wysłany: Sob 21:59, 16 Maj 2020
Temat postu:
No raczej płukało sobie że tłok.ma ładny czysto aluminiowy kolor. Czym najlepiej przepłukać żeby simmera nie uszkodzić?
henio12323
Wysłany: Sob 20:43, 16 Maj 2020
Temat postu:
wypłukać nie zaszkodzi, aczkolwiek jak to nie poszło " na raz" tylko pomału sobie ssało to płukało sie samo z paliwem
co do filtra 1 pinowe były w pierwszych ktmach chyba 00-02
Piesy
Wysłany: Sob 20:24, 16 Maj 2020
Temat postu: EXC 200 zassało piasek
Więc taka sytuacja nieciekawa Panowie. Za głupotę się płaci i na własne życzenie trochę grajcarków stracę. Ale do rzeczy. Zamówiłem filtr powietrza i przyszedł jakiś dziwny. Z jedną dziurką na boleć ustalający A nie na 3 jak powinno być. Trochę mi się nie podobało to ale go założyłem. Po dwóch mth motocykl zaczął się dławić. Oczywiście okazało się że jest dużo piasku pod filtrem. Po zdjęciu cylindra wydaje mi się że nicasil nie ucierpiał ale tłok (nalatane 38 mth) jest pozbawiony teflonu i dość równomiernie wypolerowany do aluminium. Oczywiście cylinder pójdzie do pomiaru i nowy tłok wleci ale pytanie czy płukać jakoś komorę korbową? Miał ktoś taki przypadek?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin