Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 22:18, 12 Mar 2021
Temat postu:
to prawda sondy nie ma ale jest czujnik podcisnienia, nie wnikałem jak działa układ, jaki ma zakres, ale nową fure jak odpalasz to najpierw w ogóle nie chce chodzić, potrafi gasnać, dopiero po jakims czasie sie " stabilizuje",
przemes
Wysłany: Pią 21:38, 12 Mar 2021
Temat postu:
To chyba jednak błąd na stronie, bo dla 2021 dostępna jest, tak samo jak dla starszych, tylko żółta
amek721
Wysłany: Pią 18:00, 12 Mar 2021
Temat postu:
Heniu co masz na myśli pisząc samoadaptacja?
Sondy lambda brak, więc nie bardzo rozumiem skąd sprzęt miałby wiedzieć o zmianie wydechu.
henio12323
Wysłany: Pią 13:30, 12 Mar 2021
Temat postu:
tak, taki sporotwy układ sam sie zaadoptuje w tym modelu, sa modele gdzie są dedykowane mapy inne, np duże 4T.
przemes - ciekawa, uwaga, trzeba poczytać co ktm o tym pisze, w instrukcji uzytkownika pewnie jest o tym informacja, w pierwszych TPI nie zaleca ani wymiany sprezynek ani kręceniem zaworem, potafi to sie róznie skonczyc - fura jest strojona pod otwieranie zaworem na konkretnych obrotach silnika, jak sie otwiera wczesniej czy poxniej moze byc niezgodny skład mieszanki....
przemes
Wysłany: Pią 13:13, 12 Mar 2021
Temat postu:
Moze i ktm nie zaleca zmiany tych sprężynek od zaworu wydechowego ale na ktmsklep w katalogu z częściami dla modelu 2020 są dostępne wszystkie trzy kolory.....ale co ciekawe to tylko dla modelu 2020
KAT 200
Wysłany: Pią 12:25, 12 Mar 2021
Temat postu:
Ja wlasnie pytam czy trzeba podlaczyc-ustawiac 😃
Czy wystarczy tuningowy dyfuzor fmf plus tuningowa koncowka tlumika i bez podlaczania bedzie dobra samoadaptacja 😀 ktora wniesie lepsze zmiany niz wczesniej a nie bedzie trzeba krecic zaworem wydechowym itp.
W sumie opcja zawor wydechowy jest duzo tansza niz uklad wydechowy. Tylko ciekawe jak ma sie to w pozniejszym uzytkowaniu.
henio12323
Wysłany: Pią 11:59, 12 Mar 2021
Temat postu:
to zalezy po co chcesz podlączac kompa ?
w kazdym motocyklu zmiana dolotu / wydechu mozna dograć skłądem mieszanki, w motocyklach tego typu samoadaptacja jest w duzym zakresie, a fabryczne czesci są niewiele rózniace sie od akcesoryjnych. w szosówkach jak masz niesłyszalny wydech a wsadzisz armate to masz róznice ogromną. tam sie az tak nie zaadoptuje. tu inny wydech nic nie zmieni mapowo
KAT 200
Wysłany: Pią 11:08, 12 Mar 2021
Temat postu:
Przy regulacji zaworu z pewnoscia nalezaloby podpinac kompa.
A przy wlozeniu samego dyfuzora fmf i koncowego tlumika tez podlaczac kompa???
Do drogowych moto na wtrysku jestem zawsze pewny ze pelny rezultat i prawidlowe ogarniecie to
Kolektory wydechowe, koncowy tlumik i komp ze strojeniem.
A tu przy 2t, nie wiem.
amek721
Wysłany: Pią 7:55, 12 Mar 2021
Temat postu:
Przy regulacji zaworu wydechowego warto podpiąć się komputerem, ale tylko po to, żeby widzieć obroty silnika.
Koleś, z którym rozmawiałes miał chyba na myśli wgranie nowej mapy 😉
Możesz podesłać fotki Twojego dyfuzora, mogę go wyprostować
henio12323
Wysłany: Pią 7:15, 12 Mar 2021
Temat postu:
ktm w TPI nie zaleca kręcenia zaworem wydechowym, w przypadku swiezej sztuki to juz brak gwarancji do czegokolwiek
dufyzor poprawia - na pewno, mapy tez mozna kombinować.
przede wszystkim zalezy jaki TPI i czego sie oczekuje, bo są 2-3 rodzaje map, zaleznosci od rocznika, nie kazda jest dobra do wszystkiego, zwłaszcza to widac w pierwszych tpi, gdzie sa mapy ostrzejsze i słabsze dla 300tek, na ostrzejszych niektórzy sobie to chwala, dla innych furka troche zbyt narwana i trudniej łapać trakcje...
KAT 200
Wysłany: Czw 21:32, 11 Mar 2021
Temat postu:
Odgrzeje troche 😀
Zajrzalem ostatnio do jednego z salonu ktm. Zeby pogadac o nowych brykach itp. Pociagnalem temat ze znawca i ogarniaczem marki na temat dyfuzora fmf i jakies koncowki - tlumika do 300 ty tpi.
Powiedzial mi tak: lepiej nie ladowac kasy w dyfuzory tylko zrobic strojenie-regulacje zaworem wydechowym i bedzie pewniejsze. Maja takiego Pana ktory to ogarnie i doradza zeby isc lepiej tym tropem.
Pytanie do was czy jak wymienialiscie u siebie dyfuzory i tlumiki to podlaczaliscie kompa do regulacji ???????
Mam u siebie ori dyfuzor, troche opukany z kazdej strony i pomyslalem ze moze zmienic na jakis 😎
jachu1111
Wysłany: Nie 21:05, 24 Maj 2020
Temat postu:
No właśnie mówię o takich podjazdach jak piszesz HENIO że po drodze jest wszystko belki kamienie i ślisko . Ja akurat przesiadlem się z 4t 2009r ale kumpel ma 450 z 2018r to za uj nie moge tych podjazdów na niej podjechać . A 300 pyk i już u Gory
henio12323
Wysłany: Nie 20:19, 24 Maj 2020
Temat postu:
zalezy jakie 4T
jak siadłeś ze starego klamota RFSa na 2 generacje ( budy) nowszego 2T to wiadomo ze jest lepiej, siadłbyś na nowego 4T to byś się zdziwił co takie moto potrafi.
jak widze podjazdy gdzie wymagana jest duza moc - czyli krótki najazd, piach, stromo to 4T radzi sobie lepiej, w 2T duzo łatwiej zgubic trakcje na ruszaniu ( ładnie sie rusza a po chwili tylne koło chce wyprzedzic przednie ) mowa o podjazdach na sliskich miejscówkach, 4T duzo łatwiej zapanować nad tym. 2T robi robote jak podjazd jest mniej wymagający trakcyjnie/mocowo a więcej sie dzieje - po drodze belki, zmiana podłoza np nagle jakies kamienie, podjazd nie jest w linii prostej tylko pokręcony - to tam 2T robi robote łatwiej
jachu1111
Wysłany: Nie 19:56, 24 Maj 2020
Temat postu:
major000 napisał:
Ja od siebie dodam jeszcze, żebyś nie oczekiwał że 300 2t będzie jechało jak 500 4t. Co by nie wymyślili to silnik dwusuwowy nigdy nie pociągnie tak dołem jak 4t. I nie chodzi tu stricte o wartość momentu ale o sposób w jaki 4t przekazuje go na koło. Latałem 300tkami, 450tkami, teraz mam 250excf i sory ale 2t na podjazdach jedzie gorzej od 4t, trzeba pracować więcej ciałem, sprzęgłem, szukać trakcji. Najlepiej z dwusuwów zdecydowanie jedzie Beta.
Hey powiem tak nie zgadzam się że 4t lepiej jedzie na podjazdach miałem 4t 450 i teraz po przesiadce na 2t to te podjazdy które na 4t nie były do zdobycia na 2t robie na momencie co prawda wg. Mnie jazda na 2t bardziej męczy bo na tym dziku jaki jest 300 trza non stop się trzymac.
major000
Wysłany: Śro 7:40, 20 Maj 2020
Temat postu:
Ja od siebie dodam jeszcze, żebyś nie oczekiwał że 300 2t będzie jechało jak 500 4t. Co by nie wymyślili to silnik dwusuwowy nigdy nie pociągnie tak dołem jak 4t. I nie chodzi tu stricte o wartość momentu ale o sposób w jaki 4t przekazuje go na koło. Latałem 300tkami, 450tkami, teraz mam 250excf i sory ale 2t na podjazdach jedzie gorzej od 4t, trzeba pracować więcej ciałem, sprzęgłem, szukać trakcji. Najlepiej z dwusuwów zdecydowanie jedzie Beta.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin