Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Radek1223
Wysłany: Pon 16:41, 28 Paź 2024
Temat postu:
Na ktmsklep są dostępne 2 grubości 0,5 i 0,8mm. Czy można zastosować dwie uszczelki pod cylinder? Chciałbym dać dwie 0,5mm. Głowica jest już dość sporo zebrana, i na nowym łańcuszku iwisa i nowych ślizgach są 2 ząbki na uszczelce 0,5mm. Jakiej różnicy na napinaczu mogę się spodziewać po zastosowaniu grubości uszczelki 0,8 lub 2x 0,5mm?
21adam
Wysłany: Czw 13:07, 21 Maj 2020
Temat postu:
Ja w 450 miałem 6 ząbków przy 250mth, kumpel w 525 przy 450 mth miał 3 ząbki po wymianie, a kolejny w 520 po wymianie miał 2 ząbki oczywiście wszędzie łańcuszek Iwis,, wymiana ślizgów nie pomogła żeby ilość ząbków wzrosla.
Ewentualnie możnaby w kombinować z grubością uszczelki pod cylinder
Tobiking
Wysłany: Czw 9:07, 21 Maj 2020
Temat postu:
Ok, dzięki za pomoc
henio12323
Wysłany: Czw 6:19, 21 Maj 2020
Temat postu:
e tam, te silniki tak mają, po full remoncie, bez zadnych obróbek głowicy ( nigdy) miałem 4 ząbki, szybko spadło do 3 ząbków, na 2-1 potem sie jeździ mega długo, na nic to nie wpływa. te łancuchy i układ jest pancerny.
Tobiking
Wysłany: Śro 22:56, 20 Maj 2020
Temat postu:
Wydaję mi się, że masz rację. Pytanie teraz czy ma to wpływ na żywotność łańcuszka i samej jednostki? Bo jeśli w przyszłości zostaną mi np. 2 ząbki lub nawet 1 na napinaczu to łańcuszek znowu nowy? Teoretycznie sam łańcuszek powinien być jeszcze w porządku a w praktyce? Może dopiero jak wogóle ząbków nie będzie to wtedy zmiana łańcuszka? Bo mam rozumieć, że jedyne co zostanie zrobić to kupno nowej głowicy i ew. wymiana cylindra w przyszłości? Silnik jest aktualnie po kapitalce.
21adam
Wysłany: Śro 16:14, 20 Maj 2020
Temat postu:
Ilość ząbków zależy ogólnie od stanu silnika, jak głowica była kilka razy obrabiana to po wymianie łańcuszka może być 2- 3 ząbki, a w miarę świeżym silniku będzie 6-7 ząbków po wymianie.
Tobiking
Wysłany: Śro 10:06, 20 Maj 2020
Temat postu:
a wiesz może jaki tam jest skok gwintu tego m8? ten co sprężynka jest
major000
Wysłany: Śro 8:49, 20 Maj 2020
Temat postu:
Wszystko masz ok. Na nowym rozrządzie jest 4 lub 5 ząbków. Nie napinasz ręcznie. Wkręcasz napinacz(schowany do końca), montujesz sprężynkę, obracasz wałem kilka razy i koniec.
Tobiking
Wysłany: Śro 8:45, 20 Maj 2020
Temat postu: Napinacz rozrządu rfs
Ile powinno zostać ząbków na napinaczu po wymianie rozrządu na nowy ori iwisa i ślizgów? U mnie po napięciu zostaje 3 ząbki jak ręcznie napne napinacz i 4 jak napne sprężyną. Jak to się powinno napinać wogóle i ile ząbków powinno być? Czy coś jest nie tak? Ręcznie napinać tzn srubokrętem napinam ten napinacz do konca do lekkiego oporu i potem jeszcze o jedno kliknięcie dociskam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin