Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pon 21:16, 08 Cze 2020
Temat postu:
henio12323 napisał:
Tez ma to znaczenie
Dzieki walcze w takim razie dalej
henio12323
Wysłany: Nie 18:11, 07 Cze 2020
Temat postu:
Tez ma to znaczenie
Gość
Wysłany: Nie 17:59, 07 Cze 2020
Temat postu:
Krece reguluje I nie wiele sie zmienia hehe. Mam jeszcze jedno pytanie czy kondycja silnika znaczy sie tloka I cylindra ma jakis wplyw na wysokosc spalania czy to jest tylko kwestia gaźnika? Dziękuję i pozdrawiam
hawrang
Wysłany: Nie 22:39, 24 Maj 2020
Temat postu:
Praktyka praktyka praktyka jak mówisz, ja nie mam za duzego doswiadczenia . Moto mam od roku i muszę do niego trochę przesiąść. Postaram się opuścić iglice trochę do dolu to zmniejsze dawkę paliwa i będę patrzy co się stanie jak Moto będzie się zachowywać. No i ten komin mam cały w oleju ja leje też 1do50 A olej to putoline mx5.
henio12323
Wysłany: Nie 22:27, 24 Maj 2020
Temat postu:
niestety, regulacja gaźnika - taka dokładna, jest dosc trudna, dobrze zauwazyłeś że duzo zabawy to jest własnie " na słuch" i ocene "na oko"
ja niezbyt lubie w tym sie grzebać, bo czesto trzeba robic wiele podejść i poprawek, w zeszłym roku przelatałem swoim motocyklem tak jak go kupiłem, w tym troche zaczałem tuningować i róznica jest znaczna, motocykl duzo mocniejszy, wydech czysty a co najśmieszniejsze wzrosło spalanie - czyli wczesniej w pewnych partiach miał znacznie za bogato w innych znacznie za ubogo, razem jakos to jeździło ale nie tak jak powinno
hawrang
Wysłany: Nie 22:24, 24 Maj 2020
Temat postu:
henio12323 napisał:
ja leje 1:50 100 ml na 5 litrów motul 800 albo ipone samurai.
nie ma dyszy powietrznej, jest sruba regulacji składu mieszanki - w tym motocyklu steruje ona dawką paliwa. dane wyjsciowe sa WYJSCIOWE, trzeba uruchomci silnik, nagrzać i kręcić aż zacznie silnik najlepiej pracować.
a reguluje sie iglicą - rodzajem i wysokosci zamontowania w przepustnicy, dyszą wolnych obrotów i głowną ( rózne średnice ) i poziomem pływaka - ten reguluje nieco skład mieszanki, ale ma byc po prostu ustawiony odpowiednio i tyle.
trzeba teraz wyczaić kiedy jest za duzo paliwa - jak stoi na wolnych obrotach np 20 sekund i po odkręceniu gazu jest chmura dymu, znaczy że dysza wolnych obrotów za duza, tez mozna to poznac po tym ja ksie zachowuje praca silnika przy kręceniu srubą składu.
trudniej ocenic co sie dzieje w srednim zakresie obrotów - głownie słychaj jak motocykl sie wkręca, jak za ubogo to nie za chętnie przechodzi przez obroty, jak troche podlewa - tu wyczaić nieco cięzej, sporo przelany bedzie sie dławił przy gwałtownie odkręconym gazie, jeździ sie pewnie w wiekszosci przypadków z 80% na średnich obrotach, tam najwieksze znaczenie ma iglica - wiec to ewentualnie nią trzeba sie bawić. pełne otwarcie manetki to juz decyduje dysza główna. tą mozna dobrać wg serwisówki, jak lekko podleje na wysokich obrotach nie ma tragedii - lepiej za bogato niz za ubogo
O start masz imponujaca wiedze bardzo dziekuje za wszystkie wskazowki musE sie sporo doszkolic wszystko wyglada disc skaplikowanie no I trzeba miec teoxhe praktyki wiekszosc ustawia sie na sluch z tego co mówisz i wiele.rzeczy trzeba zgrać. We wtorek idę co garażu i będę coś tam próbował kręcić. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam
henio12323
Wysłany: Nie 22:11, 24 Maj 2020
Temat postu:
ja leje 1:50 100 ml na 5 litrów motul 800 albo ipone samurai.
nie ma dyszy powietrznej, jest sruba regulacji składu mieszanki - w tym motocyklu steruje ona dawką paliwa. dane wyjsciowe sa WYJSCIOWE, trzeba uruchomci silnik, nagrzać i kręcić aż zacznie silnik najlepiej pracować.
a reguluje sie iglicą - rodzajem i wysokosci zamontowania w przepustnicy, dyszą wolnych obrotów i głowną ( rózne średnice ) i poziomem pływaka - ten reguluje nieco skład mieszanki, ale ma byc po prostu ustawiony odpowiednio i tyle.
trzeba teraz wyczaić kiedy jest za duzo paliwa - jak stoi na wolnych obrotach np 20 sekund i po odkręceniu gazu jest chmura dymu, znaczy że dysza wolnych obrotów za duza, tez mozna to poznac po tym ja ksie zachowuje praca silnika przy kręceniu srubą składu.
trudniej ocenic co sie dzieje w srednim zakresie obrotów - głownie słychaj jak motocykl sie wkręca, jak za ubogo to nie za chętnie przechodzi przez obroty, jak troche podlewa - tu wyczaić nieco cięzej, sporo przelany bedzie sie dławił przy gwałtownie odkręconym gazie, jeździ sie pewnie w wiekszosci przypadków z 80% na średnich obrotach, tam najwieksze znaczenie ma iglica - wiec to ewentualnie nią trzeba sie bawić. pełne otwarcie manetki to juz decyduje dysza główna. tą mozna dobrać wg serwisówki, jak lekko podleje na wysokich obrotach nie ma tragedii - lepiej za bogato niz za ubogo
jachu1111
Wysłany: Nie 20:50, 24 Maj 2020
Temat postu:
W kuzyna przypadku pewno za dużo oleju leje bo 1:40 motul 800 . Dzięki Henio za odp
hawrang
Wysłany: Nie 20:35, 24 Maj 2020
Temat postu:
henio12323 napisał:
mozna załaczyc zdjęcie, uszkodzona przepustnica wpusci wiecej powietrza nie paliwa, wiec nie ma znaczenia
moze masz np juz zuzyty nieco gaźnik ( np rozpylacz ) i chlapie więcej paliwa, moze tłok bardziej zuzyty od kolegi motocykla
jak chodzi dobrze wszystko to tyle ma palic i juz, ale pewnie jak w podobnych motocyklach z podobną jazda pali mniej, to pewnie masz po prostu za bogato, serwisówka czasem podpowiada ok, a czasem trzeba doregulowac "pod siebie" z wydechu nie wyłazi ci smoła ? koncówke wydechu masz czystą ?
Witam dopiero odpisuje bo wczoraj popilismy hehe. Mam czarny wydech i smoła się leje i to mocno zawsze mam olej w wydechu. Leje 90ml oleju na 5 litrów benzyny. Dobrze wiedzieć że przepustnice nie ma znaczenia do spalania mieszanki. Dysze od powietrza mam wykrecona o 1.5 obrotu jak w serwisowe i potem ta druga śruba plastikowa reguluje obroty. Jest jeszcze jakaś inna możliwość regulacji gaźnik niż te dwie śruby? I ile sugerujesz lac oleju do benzyny. Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Gość
Wysłany: Nie 20:29, 24 Maj 2020
Temat postu:
Witam dopiero odpisuje bo wczoraj popilismy hehe. Mam czarny wydech i smoła się leje i to mocno zawsze mam olej w wydechu. Leje 90ml oleju na 5 litrów benzyny. Dobrze wiedzieć że przepustnice nie ma znaczenia do spalania mieszanki. Dysze od powietrza mam wykrecona o 1.5 obrotu jak w serwisowe i potem ta druga śruba plastikowa reguluje obroty. Jest jeszcze jakaś inna możliwość regulacji gaźnik niż te dwie śruby? I ile sugerujesz lac oleju do benzyny. Bardzo dziękuję i pozdrawiam
henio12323
Wysłany: Nie 20:14, 24 Maj 2020
Temat postu:
zubozyć mieszanke ( wyregulowac gaźnik ), jak sie leje zły olej w za duzej proporcji - to lać lepszy w odpowiedniej ilosci, albo w koncu zrobic remont silnika
jachu1111
Wysłany: Nie 19:50, 24 Maj 2020
Temat postu:
Henio właśnie jak z wydechu wychodzi smola leje się po końcówce w exc250 2012r to co zrobić?
henio12323
Wysłany: Sob 21:02, 23 Maj 2020
Temat postu:
mozna załaczyc zdjęcie, uszkodzona przepustnica wpusci wiecej powietrza nie paliwa, wiec nie ma znaczenia
moze masz np juz zuzyty nieco gaźnik ( np rozpylacz ) i chlapie więcej paliwa, moze tłok bardziej zuzyty od kolegi motocykla
jak chodzi dobrze wszystko to tyle ma palic i juz, ale pewnie jak w podobnych motocyklach z podobną jazda pali mniej, to pewnie masz po prostu za bogato, serwisówka czasem podpowiada ok, a czasem trzeba doregulowac "pod siebie" z wydechu nie wyłazi ci smoła ? koncówke wydechu masz czystą ?
hawrang
Wysłany: Sob 18:23, 23 Maj 2020
Temat postu: Duzo spalanie
[Witam
Posiadam ktm 250 exc six days 2013 rok
Problem polrga w duzym spalaniu nie moge dojsc o co chodzi dzi bylem na jezdzie testowej I na odcinku 40 km asfaltem przy prędkości 50 km/h spalanie wyszło 4 litry obok mnie jechał kolegą 300 huskavana ten sam gaznik Keih I mu spalil 2 litre.
W gazniku man wszystkie dysze nominalne jak w servisowce dysza od powietrza ustawiona prawidłowo wszystko zgodnie z serwisową i nie mam pojecia gdzie szukać problemy. Jedyne co zauważyłem po rozegraniu gaźnik To że przepustnice
Throotle valve jnr 35 w serwisowceest jak by to powiedzieć patrząc od przodu boczną ścianką jest uszkodzona na długości 20mm tak jakby odprysniete nie ma tego lustra co powinno być. I mam pytanie czy może wtedy uciekać mi paliwo i stąd te większe spalanie? Proszę o wszelkie sugestie dziękuję i pozdrawiam A i czy jest możliwość załączyć tu zdjęcie to było by łatwiej wytłumaczyć mi o co chodzi[/b]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin