Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 16:59, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
jak filtra nie ma, albo jest zasyfiony układ to bezproblemu
zmierz cisnienie jeszcze podczas obciązenia |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 12:58, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
pompa ksiazkowo 3,6bar jakiej pomysly jeszcze chlopali ,moze znow wtrysk sie zapchal jest to mozliwe ze po 2mh ???? |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 12:36, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
wlasnie zalatwilem sprzet do mierzenia cisnienia paliwa zaraz podlacze i sprawdze ile ma ,z tego co wyczytalem to powinno byc pomiedzy 3,2 do 3,7 bar ?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 12:06, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
ja bym porponował zainwestować w zegar do pomiaru cisnienia - mniejszy koszt a wiadomo z czym sie walczy w ogole |
|
|
Pajka |
Wysłany: Śro 12:05, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
Jak nie masz od kogo przełożyć to zainwestuj 120 zł w zamiennik pompy. |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 10:34, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
Przełóż od kogoś cały zbiornik na próbę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 10:29, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
niestety Lubelskie a nie pomorze...
sprawdź cisnienie na pompie paliwa |
|
|
Damian1988 |
Wysłany: Śro 10:17, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
blad ogarnolem juz sie nie swieci pin od kostki czujnika temperatury nie stykal ,ale moto dalej szarpie tak jak by paliwa nie dostawal ,na wolnych obrotach pracuje bardzo dobrze zapala od strzala ?pomorze ktos |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 6:38, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
w necie masz serwisówki za free, i całe tabele z kodami,
warto pewnie sprawdzić cisnienie pompy paliwa
błąd 13 to błąd czujnika temperatury |
|
|
Pełnympiecemw |
Wysłany: Wto 21:20, 26 Maj 2020 Temat postu: |
|
Tutaj pomoże tylko 2 i gazu od uja. |
|
|
Damian1988 |
Wysłany: Wto 21:13, 26 Maj 2020 Temat postu: Dławienie się po dodaniu gazu |
|
Witam, ktm sxf 350 2011 na wtrysku mam z nim taki problem, moto opdala ładnie z silnikiem jest wszystko ok (mechanicznie) ale po odkreceniu manetki moto nie wkręca się na obroty (dusi się i po chwili gaśnie) wynieniona została przepustnica razem z wszystkimi czujnikami i wtryskiem na nowe, po wymianie przez 2mh było ok na drugi dzień obiawy wrucily i zaczęła się świecić lampka od błędu FI (1 długi i 3 krótkie) wie ktoś może co oznacza ta sekfecja tych migniec??? Nie mam dojścia do serwisowki, pomoże ktoś???? |
|
|