Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jess34
Wysłany: Nie 20:36, 03 Lis 2013
Temat postu:
Asteros2012 napisał:
Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx.
Materiał, materiał chłopie. To jest cena , którą należy zapłacić. Kute nie kute, ale z czego?? KTO DALEJ COŚ POWIE!!!
Asteros2012
Wysłany: Nie 18:03, 03 Lis 2013
Temat postu:
Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx.
jess34
Wysłany: Nie 17:15, 03 Lis 2013
Temat postu:
herkloss napisał:
Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora.
Racja, trzeba dać więcej pieniążków na części z lepszych materiałów.
herkloss
Wysłany: Sob 23:27, 02 Lis 2013
Temat postu:
Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora.
zgp
Wysłany: Pon 10:53, 13 Kwi 2009
Temat postu:
Cze. Sprzet Factory ma ladniejsza okleine czesto dodatkiem sa rzeczy opcjonalne czyli oslony.Ja mam 525 exc factory i wiem ze np polki mam kute koloru zlotego a w normalnych modelach jest zwykla podstawa.
gość
Wysłany: Śro 8:45, 08 Kwi 2009
Temat postu: EXC Factory
Hej jaka jest różnica pomiędzy seryjnym KTM a wersja Factory.
Z góry dziękuje.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin