Autor |
Wiadomość |
drabina |
Wysłany: Sob 18:32, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
Jedyną słuszna opcjom bylo przyspawanie nakretki. Wszystko inne próbowałem oprócz wbicia torxa, bo nie miałem takiego dużego
Zreszta patent z nakretka udał sie dopiero gdzies za 7 razem - srubka byla mega dojebana
Dzieki wielkie wszystkim za pomoc |
|
|
batsopot |
Wysłany: Wto 16:48, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
ta ja tez zmiana oleju jak przykazano a zawsze problem plus pare dyszek śruba |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 8:05, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | jak się zmienia olej co 5-10mth to nie ma problemu z odkręcaniem |
ja mialem juz ten problem przy pierwszej zmianie oleju po remoncie czyli po 3mth |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 23:34, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
jak się zmienia olej co 5-10mth to nie ma problemu z odkręcaniem |
|
|
czarnysm |
Wysłany: Pon 23:01, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
Mialem ten sam problem i tak jak wójo pisze - porzadny 12kątny torx i poszlo, a srube wrzucilem pozniej nową, uprzednio zamowiona z KTM - na klucz bodajrze 13 i w srodku imbus |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 17:10, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
pozadny dwunastokatny torx ciasno wbity trzyma lepiej od oryginalnego gdniazda pod ampula, oczywiscie to sposób tylko na odkrecenie korka.
Ja po takim zabiegu do korka przyspawalem lepek utwardzanej sruby ampulowej. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 16:10, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
Miałem taki problem przy śrubach od stelaża. Wbijałem większy imbus ale gówno to dało i musiałem rozwiercać tyle że to był stelaż |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 15:04, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
tak jak koledzy, mozna wiekszym torXem nabić, ja swoją odkręcałem młotkiem i srubokrętem ale jest opcja zeby zaspawac tak żeby wystawała głowka np na kluczyk i wtedy jesto niemalze wieczne ;P |
|
|
manta19 |
Wysłany: Czw 13:29, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
Kolego może wbij większy wielokątny imbus i Ci sie odkręci-ciekawe jak mocno to ktos dopierdzielił...U mnie było dość mocno dokręcone i też zaczyna być okrąła dziura na imbus w środku.Gdybyś chciał odkręcić ja to wspawaj nakrętke-po zewnątrz nie rób spawu a w środku czyli przykładasz nakrętke do śruby spustowej i spaw ma znajdować sie w jej środku-migus na 4 i lecisz dobrym przetopem,chwilke czekasz aź ostygnie i próbujesz odkręcić-bardzo często pomaga wykręcic urwane sruby ten sposób więc polecam spróbować...Nakrętke weś M8 na klucz 13 inaczej...Powinieneś dać rade odkręcić bo i sie jednocześnie podgrzeje od spawania....Jak sie nie uszkodzi sitko to nawet nie będziesz musiał kupować nowego korka ale ja bym zalecał co jak co...Gdyby nakrętka sie urwała to spróbuj jeszcze raz przyspawać.....Dobrze byłoby zdjać kleme z aku oraz odpiąć moduł zapłonowy,aby przepięcie Ci go nie spaliło.Pozdro |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 13:24, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
Problem jaki chyba miała większość z nas.
Metoda:
Bierzesz naj ważnieszje narzędzie każdego mechanika (ładniutki młotek)
Następnie wybijak/przecinak i ostrożnie uderzasz z boku aż śrubka się poluzuje i wyjdzie.
Wady to że potem trzeba szukać nowej śrubki, lub dospawujesz na górę jej łeb od innej śrubki ) |
|
|
drabina |
Wysłany: Czw 13:07, 21 Cze 2012 Temat postu: Odkręcanie filterka pod silnikiem. |
|
Mam problem w swoim kacie exc 450 2004r. Mianowicie tam gdzie powinna być ładna dziurka imbusowa (chodzi o śrubkę pod silnikiem - sitko, które należy wkręcić w celu wyczyszczenia) jest raczej kółko, próbowałem wbijać śrubokręt i spawać go do tej śrubki w celu odkręcenia, ale nie ma najmniejszych szans, spaw puszczał, a za bardzo nie miałem tam, jak manewrować, a miejsca było na jeden spawik. Pojawia się co teraz, bo już jestem na maksa zrezygnowany, może to nawiercić przegwintować lewostronnie i się wykręci? Może macie jakiś patent? Jednak chyba lepiej tam nie wiercić niby sitko jest, ale może nie wyłapać całego syfu. Może znacie jakieś narzędzia stworzone do tego typu problemów? Większy rozmiar imbusa jest za duży, żeby go tam wbić : / |
|
|