Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tobiking
Wysłany: Śro 18:38, 10 Cze 2020
Temat postu:
Tak, to była wina regulatora. Po wymianie ładowanie ok. 14,5V
Tobiking
Wysłany: Pią 17:28, 05 Cze 2020
Temat postu:
sprawdziłem na prądzie zmiennym (obroty jałowe):
żółty(+) biały(-) = ok.2,5V
żółty(+) masa (rama -) = ok.16V
biały(+) masa (rama-) = ok. 18V
opór między żółtym a białym = ok. 0.7 Ohm
bez podpiętego regulatora po dodaniu gazu spaliło mi żarówki
wnioskując po tym, stwierdzam, że stator jest OK.
połączenia i kable sprawdziłem (drugi raz) i jest OK.
czyli zostaje regulator i najprawdopodobniej to przez to nie ma ładowania.
po wymianie napisze czy problem został rozwiązany
Gość
Wysłany: Śro 11:05, 03 Cze 2020
Temat postu:
Ok, po prostu robiłem to co jest napisane w serwisówce od rfs:
Check the generator output 6 (also see circuit diagram on opposite
page) for voltage between the following cable colors:
– between yellow and brown (ground), connector 7 disconnected
Multimeter display: 15 volts +/- 1 volt
– same measurement with connector 7 connected
Multimeter display: 12 volts +/- 1 volt
– between white and brown (ground), connector 8 disconnected
Multimeter display: 19 volts +/- 1 volt
– same measurement with connector 8 connected
Multimeter display: 14 volts +/- 1 volt
henio12323
Wysłany: Śro 6:11, 03 Cze 2020
Temat postu:
przeczytaj co napisałem po wyzej, zółty do akumulatora nie zadziała - musisz mierzyc miedzy zółtym a białym.
skoro przednie swieci to raczej stator bedzie ok, swiatło z przodu zasilane jest prądem zmiennym
Tobiking
Wysłany: Wto 21:52, 02 Cze 2020
Temat postu:
ze statora wychodzą dwa kable żółty i biały oraz jedna wtyczka z dwoma kablami ale to raczej od zapłonu bo idzie to modułu, moto odpala także tu jest ok, czyli zostają mi te dwa kable żółty biały. Sprawdzałem dzisiaj miernikiem ale ustawiony miałem prąd stały, i mierzyłem tak: + miernika do żółtego odłączonego kabla ze statora i - miernika do masy(aku) było 0V, tak samo z białym kablem też 0V. W weekend sprawdzę, podłączę miernikiem do żółtego i białego kabla i ustawie prąd zmienny. Jeśli również będzie 0V mam rozumieć że stator?
Trochę to dziwne, że przez takie coś aż takie szkody, po to w sumie bezpiecznik jest, który spalił się ale jak widać nie uchronił podzespołów...
Co dziwne to że przednie światło działa normalnie a tylnie już nie, nie podaje napięcia do żarówki. To znaczy podaje ale w okolicach 0.5V
henio12323
Wysłany: Wto 20:26, 02 Cze 2020
Temat postu:
wszystko
sprawdzaj po kolei, skoro nie ma ładowania aku to pozostaje, regulator stator albo przewody - przewidy niby wykluczyłes, pozostaje wykluczyc jedno z dwóch tak na prawde. ze statora wychodzą dwa przewody do ładowania - trzeba zobaczyc które, w 525 wychodza zielono czerwone jedna kostka z impulsatora - to cie nie interesuje, zwykle te od ładowania sa jednokolorowe i sa zółte albo białe, akurat w ktmie jest chyba jeden zółty drugi biały - musisz zmierzyc między nimi napiecie - multimetr ustaw na prad zmienny powinno wskazywać około 30-70V prądu zmiennego na wolnych obrotach około 30V powiedzmy, jak tam napięcie będzie to problemem bedzie regulator - jego łatwiej uszkodzic niz stator
Tobiking
Wysłany: Wto 19:34, 02 Cze 2020
Temat postu: Brak ładowania exc 520 rfs
Witam, jak w tytule, przypadkowo zrobiłem zwarcie plusem od klaksonu do chłodnicy i spaliło mi bezpiecznik, po wymianie okazało się że aku nie ma ładowania
Sprawdziłem połączenia kostki, wsuwki i wszystko w porządku, myślę, że to regulator napięcia albo stator choć to tylko moje przypuszczenia. Jak to sprawdzić, co wykluczyć? Co mogło się uszkodzić?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin