Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
polok
Wysłany: Pią 15:25, 07 Kwi 2017
Temat postu:
Odświeżam temat, bo chciałbym polecić wszystkim, którzy w tym wątku będą szukać pomocy przy regeneracji głowicy usługi mojej firmy. Polok świadczy usługi od lat, dlatego warto nam zaufać!
henio12323
Wysłany: Czw 22:47, 21 Cze 2012
Temat postu:
wszystko to jest opisane w ksiązce serwisowej, gdzie i jakie maja byc luzy itp itd. jedynie ten "patent" z luzem miedzy "pokrywka" spręzyny tym zabezpieczeniem a dźwigienką zaworową te 0.2 musi miec, jak zawór wpada to luz sie zmniejsza i w ekstremalnych momentach moze dojsc do uderzenia dzwigienki o kaptur spręzyny.
4tSTUNT
Wysłany: Czw 18:38, 21 Cze 2012
Temat postu: regeneracja głowicy/naprawa etc - rozpoznanie stanu zużycia
Pytanie takie dość teoretyczne.
Np że mamy tłok do wymiany i nicasil to łatwo poznać, np moto kopci, bierze olej, po zdjęciu cylka widać że nicasil ma rysy, jest wytarty etc.
Ale jak to ma się z głowicą? Jak ocenić jej stan zużycia? Jak ocenić to czy jeszcze trochę pośmiga czy trzeba już szykować się na jej regenerację? Nie mówimy o przypadkach gdzie już są zawory powypalane lub coś
.
Gdzieś wiem że się mierzy zaworem szczelinomierzem i przerwa nie może być większa niż 0.2mm ale gdzie dokładnie
I jeszcze pytanie przy regeneracji głowicy co wymieniamy? zawory, sprężynki, prowadnice jeśli są krzywe i coś jeszcze czy nie, oczywiście zabezpieczenie etc?
I po co i kiedy planować głowicę bo podobno często to się robi przy regeneracji
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin