Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:07, 21 Cze 2020 Temat postu: |
|
kazdy producent ma swoje oznaczenia ja juz nie próbuje spamiętać mam gdzies tabelke opisana i jak pamietam to w ktmie im wyzsza ostatnia literka to bogatsza iglica |
|
|
Skoczu87 |
Wysłany: Nie 9:39, 21 Cze 2020 Temat postu: |
|
Jaka iglica prócz tej mojej OBDTN powodowała by bogatsza mieszankę?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 18:58, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
zmieni ale poziom paliwa ma byc jeden - nie słuzy do doregulowania składu. jest jasno ustalony i tego sie trzeba trzymac, a mieszać dyszami/iglicami |
|
|
Skoczu87 |
Wysłany: Pią 17:33, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
Henio pytanie....jeśli wsadziłem większą dysze wysokich obrotow-178 było 170 iglica jest na samym dole,motocykl chodzi dobrze natomiast po kolorze świecy po dłuższych jazdach widać że jest ciut za uboga ta mieszanka...moje pytanie brzmi czy jeśli podniosę poziom w komorze pływakowej paliwa jak rozumiem mieszanka będzie bogatsza? Wnioskuję że tak...chodzi mi czy ruszenie samego poziomu paliwa zmieni coś? |
|
|
Skoczu87 |
Wysłany: Pią 8:26, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
Tak phm38....porażka był strojony przez kogoś kto ma pojecie kto ma ,trochę chodził potem się rozjeżdżał,odpalic Moto na nim to kurcze siłownia dla nóg...tutaj już prawie dograłem keihina to dla mnie jest bez porównywania,odpalanie i reakcja na gaz-na tamtym stary senior z balkonikiem tutaj zajebiście bryka na kółeczko....wcześniej jeździłem na sportach,przesiadłem się na takie unduro trochę dla nauki,po tym sezonie będę go sprzedawał i chce Crossa jakąś 250:) inna jazda na plastiku,a tutaj... |
|
|
rrolek |
Wysłany: Pią 7:58, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
Skoczu, co ty za gaźnik oryginalnie tam miałeś - Dell'Orto? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:29, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
napisałem przeciez iglice w góre, dysze oczko wieksza |
|
|
Skoczu87 |
Wysłany: Pią 6:33, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
Tzn tak motocykl trzyma świetnie wolne,dobrze pali,schodzi z obrotów zajebiście,tylko wczoraj zrobiłem z 15 km raczej dając wpalnik na różnych biegach...no i czym teraz ruszyć żeby nie zjebac...bo świeca sucha szaro biała...sądzę że wysokie trzeba ruszyć? Iglica i dysze |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 6:28, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
zmiana dyszy głownej czy iglicy nie wpływa znacząco na wolne obroty - ale zwykle po zmianie costam składem moze bedzie trzeba pokręcic, ale to juz nie sa duze wartosci.
takim sprzetem pewnie mało kiedy jedziesz typowo na dyszy głownej najwieksze znaczenie ma iglica, wiec dałbym ją wyzej ząbek, dysze głowna pewnie tez oczko więcej |
|
|
Skoczu87 |
Wysłany: Czw 20:35, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
Henio jeszcze jedno małe pytanko...skoro wolne obroty itp mam już ogarnięte powiedzmy a po dłuższej jeździe świeca wskazywała by uboga mieszankę to co wtedy wieksza dysza wolnych i regulacja znowu składu mieszanki? |
|
|
Skoczu87 |
Wysłany: Czw 20:13, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
Udało mi się nabyć okazyjnie ten gaźnik w dobrym stanie więc nie wybrzydzalem:) już jestem w domu:) motocykl zapierdxxa jak szalony ,pali z dwóch ząbków teraz to jeszcze drobna kosmetyka pompki przyspieszającej i zabawa iglica:) ale ogólnie szatan,czym ja wcześniej jeździłem...Duże podziękowania dla "Henio"...dziękuję za merytoryczne i cierpliwe objaśnienie tematu:) dzięki niemu i przetłumaczeniu instrukcji regulacji zrozumiałem jak to ma być dziekuje;!!!! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 20:10, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
Jak dysza jest ok to nie powinien od razu gasnac na 3 obrotach.
Ciezko oceniac dysze wysokich obrotow najlepiej miec kilka i probowac |
|
|
rrolek |
Wysłany: Czw 19:53, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
WRy nigdy nie miałem ale mogłem się nieco pokrecic na takowych zabawkach kolegów. Dawno to juz bylo ale roi mi się ze tam był fcr39. Może w YZ450 był fcr41 ?
Co do dysz głównej to w zeszłym wieku w Junaku dobieralo się ją do prędkości maksymalnej. Jak po zmianie na większą motorek juz szybciej nie gonił, montowała o się o 5-10 mniejsza - prędkość była o 3-5 km niższa od ostatnio zmierzonej ale palił o 1 - 1,5 ltr/100 mniej (przy napierda..niu na ile odwagi stało)
Pozdr rr |
|
|
Skoczu87 |
Wysłany: Czw 18:53, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
A co z dysza wysokich? Wcześniej próbowałem na 178 teraz jest na 170.zostawic ja i wrzucić tylko większą niskich? Dodam że Moto do końca idzie równo....ale czy po wykręceniu 3,5 obrotu nie powinien już zgasnąć(zalanie)???zaczynam łapać już o co w tym wszystkim biega:) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 18:49, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
dokładnie, skoro wykręcasz i jest coraz lepoej to idzie sie w dobrą strone - warto sobie sruba od wolnych obrotów ( pokrętłem) zjechac maksymalnie nisko wtedy lepiej bedzie słychac róznice w obrotach. bezpiecznie mozna wykręcać do około 3-3,5 obrotów, jak dalej sie kręci i jest "progres" motocykl coraz równiej pracuje - to tak dysza wtedy za mała, trzeba dać większą |
|
|