Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 19:06, 21 Cze 2020
Temat postu:
to normalne ze nie pali tak od razu, - w koncu cisnienie musi nabić przez ta sekunde, moze byc ze wtryskiwac nie trzyma i szybciej przepuszcza cisnienie, albo w podobny sposób uszkodzona pompa - i cisnienie szybko z niej spada, dobrze było by wpiać zegar i zmierzyc te cisnienie na pracującym układzie i była by sprawa wyjasniona. wiec po kolei trzeba robic diagnoze - albo jak ktos ma wiecej kasy to zmienaic po kolei elementy
jarek0770
Wysłany: Nie 14:40, 21 Cze 2020
Temat postu: 350 13r - Problemy z odpalaniem
Hejka
Mam motorek 350 z silnikiem wlasnie ktm 12-16r,
Mam trochę problem z odoaleniem moto, strikte jak stoi chwike to za pierwszym nie odpali ze nacisne start i cyk chodzi, na zimnym to samo na cieplym tez, na zimnym wlaczam ssanie dotkne start pompka sie uruchomi nabije paliwko i wtedy odpala za nastepnym nacisnieciem juz tak jak powinien odrazu.
Na cieplym jest tak samo w sensie tak robie zeby nie meczyc go, musze cyknąć zeby pompka nabila i wtedy z delikatnym gazem odpalam, tps ustawailem mialem 0.593 jesli jest odpalony i przesuwam w strone 0.64 to zaczyna nie rowno chodzic i gasnac, w serwisowkach gdzies znalazłem 0.601 wiec teraz tak ustawilem no w sumie nic sie nie zmienilo.
Pozatym oddalem kumplowi go do sprawdzenia wlasnie to wspominal ze cos wtrysk moze ciśnienia nie trzymac, i za szybka zlaczka wstawil chyba zawor jednostronnego przeplywu, przeczyscil go i w sumie niby bylo lepiej przez chwile ale dalej to samo.
Baku nie rozbieralem filtra tam nie wymienialem, najezdzem nim 30h poptzedni wlascixiel mial go z 40 i tez nie wymienil filtra w baku.
Co radzicie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin