Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 21:40, 07 Sie 2020
Temat postu:
pomysl jak działa wytsprzeglik - jak dasz grubiej to w innym miejscu wyjdzie praca tłoczka w wysprzegliku, np nie na srodku tylko w 3/4 długosci wysprzeglika - o ile po max wcisneciu nie dojdzie do segera, albo po puszczeniu nie siądzie o obudowe to bedzie OK
LukAs
Wysłany: Pią 20:37, 07 Sie 2020
Temat postu:
Po przeliczeniu dla tego rocznika pakiet według ktmsklep ma 21.65mm nominalnie. Ciekawe czy jak dam niecałe 0.3mm więcej, bo taką kombinację mogę zbudować to czy bedzie dzialało, czy właśnie nie wydłuży to na tyle skoku tłoczka wysprzęglika, że znów będzie łapało przy kierownicy
henio12323
Wysłany: Pią 6:10, 07 Sie 2020
Temat postu:
pewnie zeby sie nie zuzywał docisk
ktm w tych starszych rocznikach nie podaje grubosci pakiety tylko pojedyncze elementy
LukAs
Wysłany: Czw 19:50, 06 Sie 2020
Temat postu:
Dobra, dorwałem normalny kosz na próbę. Teraz pytanie. Jakiej wysokości powinien być stos tarcz i przekładek żeby było ok? Patrzyłem w kilku miejscach i są pokazane różne wymiary. Coś tam poprzebieram. Rocznik 2004.
I drugie pytanie. Czemu w ktm'ie na początku i na końcu są przekładki, skoro ten docisk na spokojnie by mógł za taką przekładkę robić.
LukAs
Wysłany: Śro 6:45, 05 Sie 2020
Temat postu:
Przekładki sprawdzałem. Z tego co pamiętam to w tamtym roku to sprzęgło łapało o wiele wyżej, a że od tamtej pory nie było jeżdżone to pierwsze co to zmieniłem płyn w sprzęgle bo o wiele za nisko łapało, ale nic to nie zmieniło.
Aktualnie w moim przy maksymalnie zmniejszonym skoku dźwigni popychacz od sprzęgła wysuwa się o wiele dalej niż tu przy odkręconej regulacji.
henio12323
Wysłany: Śro 6:11, 05 Sie 2020
Temat postu:
tez moze byc ze dzwignia sprzęgła moze byc inna, miec inne kąty.
sprawdzałes czy przekłądki są proste ?
LukAs
Wysłany: Wto 20:32, 04 Sie 2020
Temat postu:
Sprawdzałem. Takie same motocykle, takie same części. Też nad tym na początku pomyślałem, ze inna średnica i nie ma siły tłoczka pchać.
henio12323
Wysłany: Wto 19:46, 04 Sie 2020
Temat postu:
porównaj srednice tłoczków ( i wysprzeglików ) moze sie okazac tu jest róznica w tym który docisk dalej odejdzie
LukAs
Wysłany: Wto 19:44, 04 Sie 2020
Temat postu:
Dalej walka z tym samym tematem. Sprzęgło dalej nie łapało w pełnym zakresie pracy klamki tylko na samym jej początku. Dołożyłem podkładkę dodatkową pod docisk dla zwiększenia pracy klamki, ale to spowodowało tylko to, że sprzęgło się ślizga.
Wpadłem na pewien pomysł, który przypadkiem trafiłem u jednego klienta ostatnio, gdzie hamulec niby działał, ale tylko od pewnego momentu naciśnięcia klamki. Cały poprzedni ruch był pusty jak tu.
Układ sprzęgła odpowietrzyłem, ale nic to nie dało. Tak myślę, że może przez długi postój tłoczek przyblokował się w jednym punkcie i od tego punku pracuje, a wcześniej ma luz, gdzie nornalnie bym myślał, że sprzęgło jest zapowietrzone.
Przy maksymalnym ustawieniu nacisku na tłoczek i przez pełen zakres pracy klamki sprzęgło pracuje tak:
https://drive.google.com/file/d/1Q14FftqhwVZ-9l6laylaeuBJh9_pFejW/view?usp=sharing
Patrząc po drugim moto, które mam w garażu to po wciśnięciu klamki, sprzęgło zdecydowanie dalej idzie. Nie dość, że nie wysprzęgla do końca to jeszcze jakoś krzywo chodzi. (przekładki proste).
Myślę czy zapobiegawczo nie kupić zestawu naprawczego pompy sprzęgła mimo, że nigdzie nie cieknie. Jak tu nie pomoże to może się kiedyś przyda do mojego moto
Z góry dziękuję za wszelką pomoc, bo już serio wariuję przy tym egzemplarzu...
henio12323
Wysłany: Śro 6:13, 24 Cze 2020
Temat postu:
moim zdaniem najlepsza opcja
LukAs
Wysłany: Wto 19:37, 23 Cze 2020
Temat postu:
Miał być podobno antyhopping, ale co się stało, że to wygląda jak wygląda
Czyli co? Szukać kosza i komplecik seryjnych tarcz, przekładek i sprężynek?
henio12323
Wysłany: Wto 18:23, 23 Cze 2020
Temat postu:
niezłe patenty, szukaj uzywany kosz chyba dało sie tanio dorwac bo sa dosc pancerne
LukAs
Wysłany: Wto 17:23, 23 Cze 2020
Temat postu: Sprzęgło exc 525 2004r.
Siema. Mamy następujący problem ze sprzęgłem w 525 z 04r. Sprzęgło strasznie nisko brało. Na maksymalnie wykręconej regulacji klamki wysprzęglało przy kierownicy, jak regulacja była bliżej to nie łapało wcale i moto po prostu gasło przy wbiciu biegu. Tak więc wysprzęglik sprawdzony pod kątem szczelności, cały układ odpowietrzony, problem nie ustąpił więc rozbiórka sprzęgła.
I tu jest cały problem bo coś tam jest nieźle pogmatwane. Ogólnie kosz jest na 4 śruby, według serwisówki powinno być 6 i ma zęby pod kątem, ogólnie cały kosz jest inny. Sprężynki są wyższe niż oryginalne.
Nowe tarcze powinny mieć 1.8mm, te mają po 2mm.
Przekładki powinny być po 2 cienkie na zewnątrz, 4 grubsze w środku, a są po 3 cienkie od zewnątrz i 2 grubsze w środku.
Może ktoś się z czymś takim spotkał, wie od czego to sprzegło i może też wie co się tam stało, że to wygląda tak jak wygląda.
Zdjęcia w załączniku.
https://drive.google.com/drive/folders/1-UEM4C0qQZv3Bu82ov9n2x-4_2Qa_Tye?usp=sharing
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin