Autor |
Wiadomość |
hus300 |
Wysłany: Czw 6:47, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
przykro mi janexc200, ale się mylisz oprócz skrzyni sx ma inny wał, gaźnik i wcześniejszy zapłon. W sxf-sie jest zdecydowanie szybsza reakcja na gaz, ale też wszystkie sxf-y szybciej się grzeją. Moim zdaniem sxf-y w cięższy teren się nie nadają. |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Czw 5:49, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
bully napisał: |
Zreszta gdy zacząlem jeździć 2T to nawet 525 SX to dla mnie nie jedzie |
to stań sobie tym 2T na przyczpenym terenie obok 450-525 nieważne sx czy exc, niemiło się zdziwisz co jedzie a co nie, podobna moc makasymalna ok 50KM (ale w 4t szybciej dostępna) i blisko 2x większy moment obrotowy przy zaledwie ok 10kg wiekszej masie, cudów nie ma
exc i sx rfs jadą podobnie tyle ze mają 4te biegi takie same (22:26) więc sx będzie szedl na gume na wszystkich biegach a exc nie i moze dlatego takie wrażenie mocy w sx |
|
|
hus300 |
Wysłany: Śro 19:19, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Hermi masz rację, 525 exc to bardzo mocny sprzęt i cała jego zaleta to to, że moc jest oddawana dość łagodnie. Jak ktoś chce mieć wściekliznę nie sobie kupi 525 sx tylko w prawdziwy teren niech się nie wybiera. |
|
|
Hermi |
Wysłany: Nie 19:10, 07 Wrz 2014 Temat postu: Cześć. |
|
Witam. Ciekawe jest Twoje pytanie związane z podnoszeniem koła na każdym biegu.Jeżeli masz potrzebę dźwigać na każdym biegu to załóż zębatkę 60z i po sprawie. Kolego ten motocykl został stworzony do jazdy po terenie,150km/h w lesie jest jak 450km/h po szosie.To że jezdziłeś litrem po szosie i byłeś niedoscigniony to już nic nie znaczy. Wieżdzając do lasu twoje litrowe doświadczenie z prostych jest(gówno warte) 525 to bardzo mocna maszyna,o jej potworności można obiektywnie mówić dopiero gdy spędzi się z nią kilkadzięsiąt godzin jazdy w przrużnym terenie. Jezeli chcesz jezdzić po szosie to siadaj spowrotem na litra. |
|
|
bully |
Wysłany: Nie 0:18, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
Benek napisał: | --mialem okazje smigac 525(sx) to rwal na kolo az milo, - |
SX to nie EXC
załóz się normalne przełożenie i 50tkę z tylu to nie będziesz musiał szarpać tą kierownicą, po co sie męczyc, Ja miałem LC4 to 123 wystarczylo gazem ruszyć i szedł do góry.
a wogóle do autora tematu, jakie przełozenie wtórne i jaka opona z tyłu? |
|
|
Benek |
Wysłany: Sob 21:06, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
Moja 450exc na przelozeniu 14(albo15)/42 na 3jce staje na kolo bez problemu, wystarczy kiera szarpnac, na 4ce strzal ze sprzegla potrzebny:)
Przed remontem na 3jce trzeba bylo strzelac, ale silnik byl mocno zajebany, mialem okazje smigac 525(sx) to rwal na kolo az milo, wiec warto w Twoim przypadku zajrzec do silnika (chociazby pomiar kompresji, zaworki, filtr, gaznik)
Pozdrawiam:) |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 21:13, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
tak heniu tylko twój kat z toba czy bez to prawie zadna róznica przy twojej wadze.
Wszystko zalezy tez od techniki i od przełozenia, mi czasami od niechcenia na 4 pójdzie na kolo a czasami na 3 musze go meczyc.
i nie porównujcie sx z exc bo to 2 rózne motocykle, calkowicie inaczej zestrojone |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:00, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
ee tam ja jeździłem CR 250 i co prawda jest moto głupie i dzikie ;P ale EXC jest wyraźnie mocniejsze, głownie czuc ten moment obrotowy. ja potrafie poderwac moto na 5 czasem 6 biegu na koło. ale to juz przy prędkosci ponad 100 km h z lekkim strzałem ze sprzegłem. a np jechac na 3-4 poderwac nie ma najmniejszego problemu, jak odkręce gaz na 3 stane na gumie to spoko moge dobic do 6 biegu. takze cos nie tak, rzucił bym na warsztat gaxnik |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 8:00, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
tak 525 SX bezie szedł na koła z kazdego biegu nawet jakby mial ich 6, ale 525 EXC to ułagodzony baranek do jeżdzenia enduro.
Zreszta gdy zacząlem jeździć 2T to nawet 525 SX to dla mnie nie jedzie |
|
|
e46 |
Wysłany: Pon 6:23, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | jakie przełożenia masz załżone?? 525 exc ma około 60KM , ktm nie podaje mocy ale są jakies dane z hamowni na necie, dużo więcej z RFSa nie da rady wycisnąć |
Przelozenie jest fabryczne, moto ma fabryczny napęd, tak jak mowilem przebieg 30mH |
|
|
e46 |
Wysłany: Pon 6:11, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
Asteros2012 napisał: | Powinien rwać aż miło. Regulowałeś zawory, gaźnik, sprawdzałeś pompkę przyśpieszacza? |
Zawory ustawilem na 0,10, gaznika nie ruszalem - musze sie mu chyba blizej przyjzec |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 19:07, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
pisałem że około 60KM , ale thx za uściślenie danych
dla porównania, 450 SX-F 2011/2012 - 54 KM, 350 SX-F 2011 - 46KM
pozdro |
|
|
Raku |
Wysłany: Nie 17:04, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
Jeżeli już się upieracie przy mocy 525 to spójrzcie tu
Jakie znowu 60 km
http://www.youtube.com/watch?v=QSpL5oWmcnI
Mój 525 na przełożeniu 15/42 na koło z 3 idzie z 4 już nie ale mam takie żeby v max był większy bo na kołach SM, jezeli masz na teren to z tyłu masz pewnie większą zębate a co za tym idzie powinien z 4 jeszcze dygnąć. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 16:38, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
jakie przełożenia masz załżone?? 525 exc ma około 60KM , ktm nie podaje mocy ale są jakies dane z hamowni na necie, dużo więcej z RFSa nie da rady wycisnąć |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 15:28, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
Powinien rwać aż miło. Regulowałeś zawory, gaźnik, sprawdzałeś pompkę przyśpieszacza? |
|
|