Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 7:11, 25 Maj 2021 Temat postu: |
|
zalezy od upodobania, terenu, preferencji
jak chcesz miec opone która lepiej sie prowadzi, jest "stabilniejsza" weź 90/90, jak latasz po kamieniach, belkach, korzeniach, chcesz wiecej komfortu od opony to weź wiekszą |
|
|
f16marcin |
Wysłany: Pon 21:30, 24 Maj 2021 Temat postu: |
|
Rozumiem, dzięki za pomoc.
Jeszcze jedno pytanie, jaką szerokość wybrać 90/90 czy 90/100 ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:00, 24 Maj 2021 Temat postu: |
|
nie, tublis po prostu zastepuje dętke, opony sa takie same
polecam mitas terra force, mitas c-18, michelin enduro medium, metzeler 6d extreme - bedziesz z kazdej zadowolony |
|
|
f16marcin |
Wysłany: Pon 19:52, 24 Maj 2021 Temat postu: |
|
Rozumiem. Polecisz jakąś oponkę miedzy 200 a 300 zł na przód, tereny to głównie jakieś podjazdy lasy górki, no w miare uniewersalna.
Rozumiem ze pod tubilissa potrzebuje innej niż normalnej dętkowej? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 18:31, 24 Maj 2021 Temat postu: |
|
moim zdaniem warto ja nam z przodu i tyłu. Opon temat rzeka |
|
|
f16marcin |
Wysłany: Pon 17:04, 24 Maj 2021 Temat postu: |
|
Osłony chłodnic ogarnąłem sobie identyczne jak z ktmsklep w fajnej cenie. Wybrałem właśnie trochę mniej przesadzone tak jak mówisz.
Aktualnie nie wiem jaką oponę na przód wybrać. Oraz czy warto kupić tublissa na przód czy szkoda na to kasy ?
Znalazłem coś takiego : https://allegrolokalnie.pl/oferta/tubliss-20-21-cali. Warte tej ceny ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 22:34, 04 Lis 2020 Temat postu: |
|
w kazdym czuć, moto bardziej narwiste nie jest, ale duzo wiecej momentu z dołu, np po piachu na obrotach mniej "słabnie" i nagłe wjechanie np w kałuże czy własnie piach nie spowalnia fury aż tak - z drugiej strony z niskich obrotów w grzązkim terenie gorzej leci, jak normalnie miałem "traske" gdzie sobie czwórką wlatywałem w piaszczysty zakręt, to tutaj odczuwałem troche zamulenie, i musiałem redukować
jaki masz motocykl ? sa do niektórych modeli oryginalne ktma, dosyc tanio mozan je wyrwać, nie przesłaniają chłodnic - te z fotki moim zdaniem przesadzone nieco |
|
|
f16marcin |
|
|
f16marcin |
Wysłany: Pią 14:14, 28 Sie 2020 Temat postu: |
|
Heh, w sumie jak tak teraz patrze jakie sa ceny tytanowej sruby w polsce to chyba faktycznie tylko powlekane no ale nic zwazymy i przetestujemy
Duzej różnicy y u Ciebie pewnie nie ma bo exc generlanie jest spokojniejsze, tak mi sie wydaje. W sxf niby mówią ze cos czuć |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:53, 27 Sie 2020 Temat postu: |
|
mocno nie wpłynie takie dociązenie na narwistośc motocykla. ja mam dołozone w exc 300, duzej róznicy nie ma.
ciekawe co to za tytan za taka kase moze tylko tytanowana powierzchnia |
|
|
f16marcin |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:08, 10 Sie 2020 Temat postu: |
|
fabryczna nie ma takiego opisu ma długość np 260 i sztywność np 75 wiec bedzie opis 260-75
w ksiazce serwisowej masz tabele z doborem spręzyn
czy warto zakładac odpowietrzniki i tak i nie - zdecydowanie sa wygodniejsze i zdecydowanie bardziej awaryjne, da sie je w terenie urwać, albo jak sie kupi kiepskie to po czacie gumowe elementy degraduja i przepuszczaja. |
|
|
f16marcin |
Wysłany: Pon 5:30, 10 Sie 2020 Temat postu: |
|
Chyba bede potrzebowal zmienic sprezyne w amortyzatorze z tylu. Oznaczenie aktualnej f626226055 04/1 - wygląda na fabryczna. Jak odczytac co to za sprezyna z tego numeru.
Potrzebuje takiej pod wage 82-85 kg
Na lagach z przodu warto zakladac odpowietrzniki? |
|
|
f16marcin |
Wysłany: Pon 21:22, 03 Sie 2020 Temat postu: |
|
Ten zestaw pasuje, nie wiem tylko czy dobrze zrobiłem że dałem plastikowy dystans przed łożyskiem, ale niby tak według serwisówki ma być, wcześniej go nie było. Z nim trochę ciasno było włożyć koło w wahacz ale weszło. Narazie nie ma grama luzu |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 18:05, 29 Lip 2020 Temat postu: |
|
tak najlepiej zrobic żeby skręcic to na motocyklu
co do zestawu to tak sa rózne średnice osi koła |
|
|