Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 8:35, 17 Sie 2020
Temat postu:
Kazdy silnik spalinowy dziaka najlepiej w temperaturze roboczej i nie ma czegos takiego jak projektowanie zeby dzialal typowo w niskich temperaturach. Bzdura toralna. Pojezdzij, upewnij sie ze poziom oleju ok i obserwuj. Jak bedzie kopcil po postoju na zimno to zwykle swiadczy o nieszczelnych uszczelniaczach zaworowych ( olej splywa po zaworze do komory spalania) podczas jazdy sa to tak male ilosci ze moze nie byc widac/czuc poboru oleju.
osa
Wysłany: Pon 8:02, 17 Sie 2020
Temat postu: KTM 390 DUKE 2016, kopci jak zimny, wyciek z pokrywy zaworów
Cześć, jestem nowy na forum i tutaj witam wszystkich.
Niedawno nabyłem dla żony Duke'a 390 z 2016 roku z przebiegiem ok. 2k km. Ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu na zimnym silniku (po 2 tygodniowej przerwie w jeździe) kopci, smród typowy dla palonego oleju. Któryś mechanik stwierdził, że to jednocylindrowy silnik zaprojektowany do pracy w wysokich temperaturach i uszczelnia się dopiero po osiągnieciu temperatury roboczej (rzeczywiście po rozgrzaniu kopcenie znika). Tutaj pytanie do Was o opinię odnośnie tej teorii ... Moto o przebiegu 2k km i z historią serwisową. Kolejna rzecz to uszczelka pod pokrywą zaworów zaczęła puszczać i też się zastanawiam czy to Typowe dla tego silnika, czy mój egzemplarz okazuje się jakiś nietrafiony ... Obie "usterki" zauważyłem krótko po zmianie ori wydechu na przelot dominatora, ale może to być tylko przypadek. Z góry dziękuję za Wasze opinie, porady.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin