Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piesy
Wysłany: Pią 12:07, 11 Wrz 2020
Temat postu:
Dla potomnych. Powodem braku ładowania były spalone diody. Bardzo pomógł ten filmik
https://www.youtube.com/watch?v=weL822slcVc&feature=share
henio12323
Wysłany: Nie 21:20, 23 Sie 2020
Temat postu:
było nie raz, a oddzielnie masz temat odnośnie bety
generalnie w kazdym pojeździe zasada podobna - ze statora wychodzi prad zmienny powinno byc około 40V pradu zmiennego, sa to zwykle białe zółte przewody - czasem jednokolorowe, jak tam bedzie prad znaczy ze regulator uszkodzony
Piesy
Wysłany: Nie 20:20, 23 Sie 2020
Temat postu: Brak ładowania
Pacjent beta 300 z 2016 roku. Po odpaleniu światła świecą maszyna super chodzi akumulator nówkę zakupiłem ale niestety po pomiarach jednak na klemach wskazuje 13V na odpalonym czy zgaszonym silniku. Wtyczki wszystkie popsikane filmiki na youtube pooglądałem ale niestety nie wiem jak sprawdzić regulator lub stator. Może ktoś poradzić jakie pomiary wykonać?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin