Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 7:45, 29 Sie 2020
Temat postu:
moze cos źle podłączasz, sa na necie ( w ksiazce serwisowej ) schematy elektryczne zrób schemat taki jak jest w oryginale
Asgota
Wysłany: Pią 23:04, 28 Sie 2020
Temat postu: Regulator napięcia.
Witam.
Posiadam KTM XC 200 z 2009 roku, z mojego statora wychodzi przewód zasilania modułu itd. standardowo jak w SX, ale dodatkowo mam 2 przewody żółty i biały które rzekomo mogą iść do regulatora napięcia, ogólnie stator i magneto jest z Modelu EXC.
Pytanie brzmi jak wyprostować ten prąd z AC na DC? ktoś przerabiał temat? Kupiłem regulator 4 pinowy uniwersalny, ale po podpięciu na niskich obrotach mam 3.8V a wraz z dodawaniem gazu rośnie...
Jak sprawdzam miernikiem na AC żółty kabel to wskazuje na niskich obrotach ok 14V, po dodaniu mocno gazu zobaczyłem 90V+, to samo wskazuje Biały kabel. Po podłączeniu regulatora efekt jak wyżej, 3.8V.
Jakieś pomysły?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin