Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 7:51, 09 Paź 2020
Temat postu:
rzeczywiscie uszkodzenie malo powtarzalne, raczej trudne do wychwycenia - kazde luźne połączenie moze dawac skoki napiec co uszkadza delikatna elektronike - nie wiem jak wyglada rynek czesci uzywanych, ale mozna by sie poksic o uzywana wiazke kompletna - moze z jakiegos rozbitka da sie to dorwać, no i przejrzec wszystkie piny, konektory itd
pkali360
Wysłany: Pią 7:48, 09 Paź 2020
Temat postu: Pali moduł
Na wstępnie mam nadzieję, że nie zlinczujecie mnie gdyż to nie ktm ale ciekawy problem i może komuś się przyda kiedyś również. (oby nie)
Witam motocykl to Kawasaki kxf 250 4t z 2013 roku model na podwójnym wtrysku. Po wymianie tłoka i łańcucha rozrządu motocykl odpalamy parę razy i jeżdżony w sumie ok godziny. Wszystko było ok gdy pewnego razu po zgaszeniu nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu różnych elementów wyszło na to, że uszkodzony został moduł zapłonowy. Moduł kupiony używany i podpięty. Sprawdzałem z wykręcona fajką, iskra była. Motocykl odpalił chodź trochę ciężko, działał a to zgasł, po chwili działał dobrze, zgasł ładnie odpalił, dobrze chodził potem źle i tak w kółko aż zgasł i nie chciał zapalić.. Znów brak iskry uszkodzony moduł... Wysłałem dwa moduły, kondensator, stator, cewke, fajkę z kablem, regulator do firmy zajmującej się takimi naprawami. Stwierdzili, że wszystko jest ok prócz modułów które spalone są w ten sam sposób i nie da ich się naprawić. Uszkodzony w nich był jakiś procesor. Teraz już nie wiem trochę gdzie szukać problemu. Czy to jakieś zwarcie, kabel do kabla? Motocykl po małym remoncie działał godzinę czyli jak bym coś źle podpiął to raczej by od razu było źle lub po chwili, tak na chłopski rozum... Wcześniej robiłem cały silnik w takim kxf z 2011 i już przelatal chłopak na nim z 70mth.... Ktoś podpowie co mogłem źle podłączyć? Od jednego serwisanta słyszałem, że miał poluzowaną wtyczkę od wtrysku i mu wtedy też chyba spaliło moduł. Czy to możliwe? Choć ja wtrysku nie ruszałem. Czy była by taka możliwość? Co ewentualnie teraz sprawdzić. Kupno uzywki modułu który jest bardzo trudno dostępny, a następne go wpięcie i spalenie mija się z celem. Proszę o podpowiedzi.
Service i schemat instalacji od 454 strony. Tutaj ciężko mi wrzucić.
https://www.manualslib.com/manual/797772/Kawasaki-Kx250f.html
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin