Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 10:24, 20 Paź 2020
Temat postu:
pirelli diablo rosso/corsa - niezła oponka i na codzien i na tor
blazej_ktm
Wysłany: Wto 9:49, 20 Paź 2020
Temat postu:
Dzięki wielkie za odpowiedzi.
Gmole/slidery oczywiście będą montowane.
Jeździcie Panowie na torach? Możecie polecić jakieś opony na ulice+tor?
henio12323
Wysłany: Wto 16:45, 13 Paź 2020
Temat postu:
1) zacznij jeździc na oem tarczy, tatarcza jak widze ma tą sama srednice, jedynie jest pływajaca - jakiegos drastycznego progresu nie bedzie, fabryczne heble sa dosyc skuteczne, moim zdaniem zbędny wydatek
2) mysle ze znajdziesz brembo, szukaj jak najbardziej sportowych - jakbys miał problem pisz na PW cos poszukam, czerwone brembo robią robote i na szosie i na torze
3) tak, standardowe sa w oplocie, nic tu nie poprawisz
4) nie sam filtr mozesz zamontować. nie trzeba przy tym grzebac w sofcie
5) jak pamietam to fabryczna mapa ma obejmować tez akrapa ( duza samoadaptacja) ale pewnie jakis powercommander ( zamiast np tarcz hamulcowych ) moze pozwolic wykrzesac troche lepsze osiągi.
ja bym pomyslal nad gmolami - przy takich zabawach łatwiej o wywrotke, szkoda troche fury. + slidery na osie.
zamiast tarcz wolalbym załozyć też lepsze opony - zdecydowanie więcej poprawia niz inne tarcze
blazej_ktm
Wysłany: Wto 16:26, 13 Paź 2020
Temat postu: KTM Duke 390 - modyfikacje
Cześć,
na wstępie witam wszystkich.
Jeżdżę obecnie na KTM Duke 390, rok 2018. Na nowy sezon planuję zakupić coś nowego a KTM przeznaczyć do szkolenia się na krakowskim torze.
W związku z chęcią wykorzystania motoru na torze, chciałbym go trochę zmodyfikować. Opiszę plany od punktów i chciałbym posłuchać waszej opinii bądź pomocy bo nie na wszystkim się znam.
1) Tarcze hamulcowe. Tu temat jest prosty, KTM posiada w ofercie dedykowany upgrade zarówna na przód i tył. Części nr 93309960000 oraz 95810960000
2) Klocki hamulcowe. Nie znalazłem żadnych z oferty KTM. Czy macie jakieś sprawdzone? Widzę, że Brembo coś proponuje ale nie jestem wstanie stwierdzić czy na pewno pod te tarcze będą pasować.
3) Linki hamulcowe. Temat raczej też prosty. Założę linki w stalowym oplocie. Jednak w salonie KTM uzyskałem odpowiedź, że standardowe są już w oplocie stalowym. Czy to jest prawda?
4) Filtr powietrza. Zamontowałbym filtr K&N nr 723.19.18 . Czy po zmianie filtra trzeba grzebać coś w sofcie?
5) Tłumik. Tutaj już mam Akrapovic bez DB killera. Motocykl od kogoś odkupiłem i nie wiem czy były wgrywane mapy pod ten tłumik? Czy w ogóle jest konieczność zmiany map? Czy samemu można sprawdzić jakie mamy mapy? Z tłumikiem nie chcę więcej kombinować z uwagi na hałas, obecnie nie jest już najcichszy.
Czy oprócz powyższych coś jeszcze można w tym moto zrobić aby polepszyć jego parametry?
Pozdro!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin