Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 20:46, 18 Sty 2021
Temat postu:
nawet jak źle ustawisz tłok ( o ile nie bedzie rąbał w głowice czy spalał stukowo ) to i tak powinien chodzic rozsądnie, takie gwałtowne odkręcenie to w 95% kwestia gaźnikowa
jd jetting jest spoko jak ktos nie ma pojecia o regulacji gaźnika, jakims cudem robią takie elementy że zakładasz, regulujesz wg ich porad i to jeździ akceptowalnie, spokojnie jest to do uzyskania z fabrycznymi dyszami/iglicami.
PaPSooN13
Wysłany: Pon 19:56, 18 Sty 2021
Temat postu:
A jeżeli to nie pomaga to gdzie może jeszcze tkwić przyczyna? Może mieć na to wpływ squish gap mam 1,7mm. Czy problemu szukać raczej w regulacji gaźnika?
Ma ktoś jakieś doświadczenia z JD Jetting?
henio12323
Wysłany: Nie 17:36, 17 Sty 2021
Temat postu:
kazdy silnik moze wymagac innych nastawów wiec inna fura nie bedzie miarodajna
podnies iglice wyżej
PaPSooN13
Wysłany: Nie 10:57, 17 Sty 2021
Temat postu: EXC 250 2t-Dławi się po gwałtownym dodaniu gazu.
-Witam. Mam problem ze swoją sztuką. Problem jest w tym, że podczas gwałtownego dodania gazu motocykl się przydusza a później bardzo ładnie wchodzi na obroty. Dzieje się tak jak obroty spadną do wolnych i wtedy gdy doda się gazu występuje problem.
Wszystko, sprawdzone jest szczelne, gaźnik wyczyszczony, filtr nowy.
-KTM EXC 250 2013r
W gaźniku;
Dysza główna 170
Powietrza 35
Iglica N8RJ
Może ktoś ma taka maszynę i pomógł by mi swoim setem ustawienia gaźnika. Będę bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź i poradę.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin