Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mentor
Wysłany: Śro 7:12, 17 Mar 2021
Temat postu:
Tez mam tego paździerza exc 450
jak padły Ci zębatki to i tak miałeś "braki" w smarowaniu
wiem to po sobie bo u mnie tez tak było. Polecam ściągać głowice i oceniać cylinder i tłok, korba itd, bo raczej jest przytarty. Oraz również ocenić wałki i dźwigienki zaworowe w głowicy bo one bez smarowania lubią się przycierać. Ja tak bez smarowania zrobiłem 1mth i kosztowało mnie to nową korbę, cylinder, tłok i wiele innych dupereli.
Nie straszę tylko polecam zaglądnąć do pieca.
henio12323
Wysłany: Wto 20:33, 16 Mar 2021
Temat postu:
i całe szczescie ze wyszło teraz, pewnie jeszcze chwila i miałbys grube koszta
pm2z
Wysłany: Wto 18:48, 16 Mar 2021
Temat postu:
Dzięki Henio za zmotywowanie mnie! Zdjąłem prawą pokrywę silnika i znalazłem winowajcę. Zjechane są obie plastikowe zębatki pompy olejowej
oczywiście, że nie należałoby z tym jeździć
Jeszcze raz dzięki
pm2z
Wysłany: Wto 16:37, 16 Mar 2021
Temat postu:
super, tak zrobię, będzie wstępna ocena!
dzięki
henio12323
Wysłany: Wto 16:34, 16 Mar 2021
Temat postu:
fachowo to sie rozbiera i ocenia, potem zamawia częsci
ja bym rozebrał i pomierzył, chyba ze masz nadmiar kasy to zamawiaj od razu nowy oryginał
ja bym sciagnał pokrywe sprzęgla i zapłonu + od gory zajrzał rozrządu na slizgi, i bedzie pewnie odpowiedź co padlo
pm2z
Wysłany: Wto 15:26, 16 Mar 2021
Temat postu:
Podoba mi się ta odpowiedź
No to jeszcze pytanie. Skoro mam rozbierać cały silnik, to pewnie rozsądnie będzie od razu wymienić tłok, a co poza tym? łańcuszek rozrządu, wszystkie łożyska i uszczelniacze? Czy jeszcze w coś się zaopatrzyć?
Czy tłok przy tym przebiegu (210mth) mogę od razu zamówić fabryczny, czy lepiej poczekać na rozbiórkę i pomierzyć cylinder?
Korci mnie, żeby go zalać olejem i przejeździć do nast. zmiany (15mth), a w tym czasie zamówić wszystkie graty. Ma to sens czy nie ryzykować???
henio12323
Wysłany: Wto 14:51, 16 Mar 2021
Temat postu:
to trzeba sie szybko wziac za robote
pm2z
Wysłany: Wto 14:39, 16 Mar 2021
Temat postu:
Mam wszystkie narzędzia, więc faktycznie mogę to zrobić.
Mówisz, żeby nie jeździć?
Najbardziej martwi mnie przerwa w jeżdżeniu
henio12323
Wysłany: Wto 14:16, 16 Mar 2021
Temat postu:
ja bym rozbierał i szukał problemu
moze fragment slizgu, moze fragment napędu pompy oleju - tak czy inaczej nieciekawie
pm2z
Wysłany: Wto 13:42, 16 Mar 2021
Temat postu: kawaki plastiku w oleju
pacjent to exc450'11
210mth, zmiana oleju
na sitku korka oleju skrzyni biegów kawałki czarnego plastiku, największy wielkości 2x łebka od szpilki, kilka mniejszych, jakiś dłuższy opiłek, jakby drzazga i trochę miału
magnes ich nie łapie, po przepłukaniu kolor dalej jest czarny, wydaje mi się, że to plastik.
co to może być i czy bardzo się martwić?
korek wlewu i obudowa sitka są całe, bez uszkodzeń.
co jeszcze może być z plastiku wewnątrz obudowy skrzyni biegów?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin