Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Shimy
Wysłany: Pon 13:30, 29 Mar 2021
Temat postu:
Potwierdzam słowa przedmówcy, w lc4 z 98r nie ma czujnika ciśnienia oleju.
arkglo
Wysłany: Pon 10:47, 29 Mar 2021
Temat postu:
Jak na mój gust, to LC4 nie posiada czujnika ciśnienia oleju. Prawdopodobnie to, co Ci się świeci, to kontrolka temperatury cieczy (czujnik znajduje się w głowicy).
henio12323
Wysłany: Pią 6:57, 26 Mar 2021
Temat postu:
cisnienie masz w serwisówce podane, co jak mierzyc i czego sie spodziewać
sprawdź zaworek bypass on odpowiada za podbijanie cisnienia, czasami sa jakies zaslepki kanałów które mogą nie trzymać, nie kojarze jak w LC4 ale no w EXC są np sruby które trzymaja wałki pod osprzęt i nieszczelnosci na srubach to spadki smarowania. chociaz to mało prawdopodobne - bo sruba jakby była luźna zeby puszczac olej to by w koncu wypadła. ale warto mieć to na uwadze.
moze byc tez i czujnik, mógł sie " rozkalibrować" moze masz tez za niskie wolne obroty, chociaz zazwyczaj takie smarowanie realnie jest kilka razy wyższe niz minimalne
wtunner
Wysłany: Czw 23:08, 25 Mar 2021
Temat postu: LC4/Duke 1998 - ciśnienie oleju
Witam, posiadam ktm lc4/duke składak z 1998
Obecnie w remoncie
Przelatałem nim cały sezon, problem jest taki, że kat gdy dłuższy czas chodzi na wolnych obrotach (np na światłach lub w korku) to zapala mu się kontrolka od ciśnienia oleju. Ale wystarczy dodać gazu lub przejechać parę metrów i kontrolka gaśnie. Podczas jazdy się nie zapala.
Pod kontrolkę oleju z tego co widzę równocześnie podłączona jest też temperatura.
Silnik mam obecnie w rozbiórce, bo padły łożyska skrzyni, nawet był tu temat. Pomierzyłem pompy oleju i wychodzi na to, że są jak nowe (max luz według serwisówki to 0,20, a u mnie jest jakoś 0.03, 0.06 więc lux), oleju był zawsze odpowiedni poziom (motul 7100 10w50), rama odpowietrzona. Przewody i tak dalej wszystko drożne, kanały w karterach i reszcie też wyglądają ok.
Pytanie brzmi co to może być? bać się? Jakie powinno być ciśnienie oleju? póki mam moto w rozbiórce chce wszystko dopracować. Jedyne co mi przychodzi do głowy to czujnik ale wtedy by chyba cały czas nawalał a nie tylko czasem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin