Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Czw 15:45, 08 Kwi 2021 Temat postu: |
|
normalne, układ odcina prąd wszedzie jak nie pracuje silnik
jak chcesz moge ogarnac wtrysk taniej niz detal |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 15:36, 08 Kwi 2021 Temat postu: |
|
Dominik81 napisał: | Witam. Jeśli problem z odpaleniem występuje na rozgrzanym silniku to proponuje sprawdzić luzy zaworowe. |
Luzy powinny być okej. Osobiście nie sprawdzałem, ktm kilka dni temu wrócił z generalki. Jednak problem z ciężkiem odpalaniem nie został rozwiązany :/ |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 15:34, 08 Kwi 2021 Temat postu: |
|
Dziękuje za pomoc. Trzeba zamówić wtrysk. A czy to normalne ze prąd na czujniki położenia przepustnicy znika po kilku sekundach? I czy wolne obroty mają znaczenie przy odpalaniu. Chodzi o to czy jak będę miał ustawione np 1800 czy 2000 to będzie jakaś różnica przy odpalaniu? |
|
|
Dominik81 |
Wysłany: Czw 15:30, 08 Kwi 2021 Temat postu: |
|
Witam. Jeśli problem z odpaleniem występuje na rozgrzanym silniku to proponuje sprawdzić luzy zaworowe. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 14:23, 08 Kwi 2021 Temat postu: |
|
zalezy jakie jest uszkodzenie, takie w ktorym wtryskiwacz cieknie jak ma cisnienie, to przy jeździe tego nie czuc - ilosci paliwa sa minimalne podawane wiecej. z kolei jak fure zgasisz a tam całyt czas kropluje, to sie fizycznie zalewa, a gorący silnik zalany bardzo trudno uruchomić, na zimno konieczne jest wzbogacenie mieszanki ( dlatego jest cos takiego jak ssanie ) |
|
|
Patryk7537 |
Wysłany: Czw 12:09, 08 Kwi 2021 Temat postu: |
|
A czy problem z wtryskiwaczem pojawiałby się tylko przy odpalaniu? Czy np w czasie jazdy tez by były jakieś oznaki? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 12:02, 08 Kwi 2021 Temat postu: |
|
brzmi idealnie na problemy z wtryskiwaczem ( przecieka ) - zapewne wymiana rozwiąze problem, chociaz jezeli masz watpliwość to mozna zrobic jakąś diagnostyke układu
tps ustaw na wartosc serwisową |
|
|
Patryk7537 |
Wysłany: Czw 11:49, 08 Kwi 2021 Temat postu: Problem z odpalaniem. KTM EXCF 250 2012 |
|
Witam, potrzebuje pomocy. Ktm bardzo ciężko odpala na rozgrzanym silniku. Na zimnym pali na dotyk. Tps ustawiony na 0.601V. Co może być przyczyna? Ustawiałem tez tps na inne wartości przy 0.42V było trochę. Ale dalej trzeba chwile pokręcić i dodać gazu. Proszę o pomoc |
|
|