Autor |
Wiadomość |
Pajka |
Wysłany: Nie 10:25, 23 Maj 2021 Temat postu: |
|
Henio miałeś rację. Miałem za niskie obroty, na poziomie 1650. Po podniesieniu wszystko ok. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:00, 16 Maj 2021 Temat postu: |
|
Niemozliwe to nie tu problem |
|
|
Pajka |
Wysłany: Nie 11:48, 16 Maj 2021 Temat postu: |
|
Kristoff paluchami się go jakoś brudzi? Wymieniłem ten folterek profilaktycznie i teraz mam problem z odpaleniem na zimnym, tak jakby paliwo schodziło. Możliwe, że go tak zasyfiłem i teraz problem z podawaniem paliwa? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 7:39, 06 Maj 2021 Temat postu: |
|
pm2z napisał: | A jak to jest z wymianą tych małych filterków paliwa? Serwisówka podaje co 15mth, właśnie wymieniłem i kupiłem kilka na zapas, ale naprawdę trzeba aż tak często??? |
20-30mth,
to ostatni filtr przed wtryskiem więc musi być zawsze 100% sprawny.
jak zakładasz nowy to pamiętaj żeby nie dotykać go palcami |
|
|
pm2z |
Wysłany: Czw 7:36, 06 Maj 2021 Temat postu: |
|
A jak to jest z wymianą tych małych filterków paliwa? Serwisówka podaje co 15mth, właśnie wymieniłem i kupiłem kilka na zapas, ale naprawdę trzeba aż tak często??? |
|
|
Pajka |
Wysłany: Śro 15:24, 05 Maj 2021 Temat postu: |
|
Będziesz mega zadowolony. Ja przesiadłem się z EXC 450 na wtrysku na FE350. Różnica kolosalna na +. |
|
|
pm2z |
Wysłany: Śro 9:53, 05 Maj 2021 Temat postu: |
|
Klamka zapadła, motor kupiony.
Wybór padł na husqvarnę fe350'18 bo akurat trafiła się blisko mnie w dobrym stanie.
dzięki za pomoc! |
|
|
pm2z |
Wysłany: Nie 20:10, 25 Kwi 2021 Temat postu: |
|
tak sobie później pomyślałem, że do kalibracji
dzięki |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:24, 25 Kwi 2021 Temat postu: |
|
poczytaj jak sie dokonuje pomiaru zeby zrobic go poprawnie
średnicówka mierzy wartość względą. jak ją wsuniesz do cylindra to ci pokaze jakąś wartość ale ona mie mierzy od zera do danej srednicy.
najpierw odkładasz sobie jakis wymiar na mikrometrze, np cylinder ma 55mm to ustawiasz 55mm na mikromettrze, i teraz do mikrometra przykładasz srednicówke i ją kalibrujesz na zero, potem wrzucasz do cylindra i masz realnie zmierzoną wartość w postaci odchyłki od wymiaru nominalnego.
mozna tez zmierzyc tłok mikrometrem, i na tą wartość skalibrować na zero, to wyjdzie ci pasowanie tłok-cylinder |
|
|
pm2z |
Wysłany: Nie 18:34, 25 Kwi 2021 Temat postu: |
|
mikrometr akurat mam i zdaje się że zupełnie dobry
ale...
może głupie pytanie, ale do czego mikrometr w tych pomiarach? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:54, 25 Kwi 2021 Temat postu: |
|
ja uzywałem najtanszych chinskich i sie nawet sprawdzaja w porównaniu z lepszymi, ale podstawa to dobry czytelny zegar, tego zwykle mozna zawsze zmienic, no i wazniejszy od samej srednicówki jest dobry mikrometr. ale polecam mitutoyo jezeli chodzi o sprzet do pomiarów
są tez podane wymiary tłoka tylko pewnie w innym miejscu |
|
|
pm2z |
Wysłany: Nie 14:36, 25 Kwi 2021 Temat postu: |
|
Wygląda na to, że kupię exc350'17 z przebiegiem 120-140mth, chyba po zawodniku
wg serwisówki tłok do wymiany
tłok wymieniałem wielokrotnie, ale zawsze ktoś inny mi go dobierał, teraz chcę to zrobić sam;
jaką średnicówkę kupić? zapewne 50-160 mm, ale jakiejś firmy konkretnej, albo jakiejś firmy unikać?
na stronie ktm-a jest
Piston kit size I
i
Piston kit size II
ale bez podanych wymiarów tłoka - jak to rozumieć? |
|
|
jachu1111 |
Wysłany: Sob 22:10, 24 Kwi 2021 Temat postu: |
|
Pajka napisał: | Ja przesiadłem się z EXC 450 z 2012 na 350 z 2017 (co prawda Huśka) i to była bardzo dobra decyzja |
Ja przesiadlem się z exc350 -2017 na te300i i jedno powiem o kiwaczce ,że jak dla dla mnie wybacza sporo błędów ale to sporo. I ok masz osłonę silnika z jezorem do kiwki to nie ma opcji o zachaczenie. Jeśli wykluczyles 2t to nie ma się co zastanawiać bierz 350 to bardzo uniwersalne Moto. |
|
|
Pajka |
Wysłany: Pią 13:43, 23 Kwi 2021 Temat postu: |
|
Ja przesiadłem się z EXC 450 z 2012 na 350 z 2017 (co prawda Huśka) i to była bardzo dobra decyzja |
|
|
babel |
Wysłany: Pią 13:23, 23 Kwi 2021 Temat postu: |
|
pm2z napisał: | faktycznie,
no mnie z rysunku wynika że generacja -2016 już jest na panewce.
za to z jakiegoś artykułu wynika, że generacja 2017- ma od cholery zmian, w tym masę w silniku, więc chyba warto brać nowszego |
W przypadku 350 na pewno.
Ale w przypadku 450 juz słyszałem opinie że najfajniesze sa z roczników 2014-2016 - jak ktos nie potrzebuje motocykla do ściagania się. |
|
|