Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Speed223
Wysłany: Wto 15:11, 04 Maj 2021
Temat postu:
Dzięki za odpowiedź Właśnie jeżeli chodzi o sprawdzanie to można wyczytać że nie zawsze jest to miarodajne. Najłatwiej było by podmieniać po kolei. A może jest ktoś z forumowiczów z okolic Olsztyna i ma Lc4 miał by czas i ochotę pomóc ?
henio12323
Wysłany: Sob 14:07, 01 Maj 2021
Temat postu:
w serwisówce masz wszystko co jak posprawdzac. ciezko powiedziec co padło - praktycznie kazdy element moze byc winny.... łatwo podmieniac po kolei elementy albo fachowo sprawdzać
Speed223
Wysłany: Pią 20:23, 30 Kwi 2021
Temat postu: Ktm Duke 640 lc4 rzucił palenie .
Witam, od ponad tygodnia mam problem z moim Duke 640 lc4 2001 który zgubił iskrę ale zacznę od początku. Miałem problem ze sprzegielkiem rozrusznika które zamówiłem i wymieniłem wszystko poskładałem i rozrusznik w końcu zaczął normalnie kręcić wałem jak również bez problemu odpalił. W kolejny wolny weekend wziąłem się za wymianę licznika który rok temu zamontowałem i był to licznik z aliexpresu który został w tamtym roku zalany przez to że nieznani sprawcy ukradli mi moto i wjechali nim do stawu. Wydawać by się mogło że po tym zdarzeniu ucierpiał tylko licznik bo motor po wysuszeniu i wyczyszczeniu chodził normalnie prawie cały sezon. A więc wracając do licznika kabelek po kabelku zacząłem łączyć licznik bo kupiłem taki sam po tym jak połączyłem wszystko postanowiłem sprawdzić działanie licznika i tak jak się spodziewałem działa ale chciałem sprawdzić również czy wyświetla obroty(sygnał brany z impulsatorem) i tu pojawił się problem bo po przekręceniu rozrusznikiem obrotów na wyświetlaczu brak a wcześniej już przy samym kreceniu rozrusznikiem obroty pokazwyal, dodam tylko że nie miałem możliwości go odpalić bo nie miał założonego baku. Myślę sobie wykrece świece żeby miał lżej kręcić ale to nic nie pomogło w między czasie przytknął świece do silnika żeby zobaczyć iskrę ale iskra słabiutka była co tłumaczyłem sobie że pewnie świeca już nie najlepsza. W każdym razie postanowiłem go odpalić żeby załapał normalne obroty silnika i zobaczyć czy obrotomierz będzie działać więc założyłem bak itd próbuje odpalić i nic chce odpalić i jedyne co zauważyłem to że jakieś obroty się pojawiały na liczniku w momencie przekręcenia manetki gazu i kręceniu rozrusznikiem kiedy świeca i fajka były na swoim miejscu, a więc zacząłem znów od sprawdzenia iskry niestety iskra znikła, wymiana świecy nie pomogła, cewka dla testu wzięta z jakiegoś skutera nic nie dało zero iskry, więc zacząłem mierzyć i tak impulsator wyczyszczony wygląda na nie uszkodzony jego opór 97,5 ohm i przy kręceniu wartości skaczą, voltów przy kręceniu nie daje żadnych, stator wyczyszczony wygląda również prawidłowo i na każdym z kabli równo po 0,7 ohm i 4,5v więc niby te 2 elementy opór dają właściwy ale napięcie już chyba nie bardzo, z kabla dochodzącego do cewki po przekręceniu stacyjki wychodzi równo 95v za każdym razem. Modułu nie sprawdzałem bo nie wiem dokładnie jak to zrobić i w który kabel się wpiąć. Wszystkie wtyczki wyczyszczone a kable wzrokowo i namacalnie sprawdzone tak samo jak bezpieczniki i przekazniki i teraz nie wiem od czego zacząć bo elektromechanikiem nie jestem a jedynie szczątkowe wskazówki które wczytam to sprawdzam. Wiem że korespondencji ciężko jest sprawdzić zapłon ale może macie jakieś pomysły co mogło się posypać albo co jeszcze i w jaki sposób sprawdzić ? Pozdrawiam ☺️
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin