Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
babel
Wysłany: Czw 10:21, 20 Maj 2021
Temat postu:
ebi11 napisał:
henio12323
babel: wrf - ma chyba kiwaczkę - wiec może są kości obniżające
Możesz rozwinąć temat.
165 cm wzrostu, siedzenie obcinałem gąbkę ale bardzo niekomfortowo się jeździ.
No to nie wiem ja mam 162 cm - brakuje nogi czasami...ale obecnie EXC450 wtryskowe.
Mistrzem nigdy nie byłem - raczej grzybiarskie endurzenie po okolicy i do tego płaskie Mazowsze
Do tego mam swój wiek 50+ - wiec nawet czasami świadomie omijam trudniejsze tematy do jazdy .
Ale ja jakoś nigdy nie czułem potrzeby obnizania motocykla
A miałem kilka enduraków od Africa Twin , DRZ, EXC400 RFS, Freeride , 690 a teraz 450.
A i jeździłem wr250F kumpla ( i innymi) - to fajny lekki i nie za duzy motocykl - choć ja wole te pomarańczowe
z ich zaletami i wadami
Przwyczaiłem się - czasami konczy się to glebą przy manewrach i nie tylko
- i oczywiście zazdroszczę kolegom tych paru cm wzrostu.
Jak pisałem wszystko zależy co chcesz jeździć - po za tym treningi .
Wg mnie do jazdy wzrost to nie jest kluczowa sprawa - bardziej technika
której ja czywisice nie mam za duzo
A jak pozmieniasz mocno geometrie to bedzie się latac do doopy wg mnie
ps
A i dużo pewności zyskałem po tym jak prawie dwa lata używałem Freeride 250R - 2T - to niski , lekki i bardzo niedoceniany motocykl
henio12323
Wysłany: Śro 20:46, 19 Maj 2021
Temat postu:
oczywiscie wpuszczanie teleskopów zmienai geometrie - i oczywiscie na piach sie wypuszcza, na ciasny tor lepiej wpuscić - ale ty wpuszczajac i wjeżdzajac na piach psujesz własnie tą geometrie
bo nie stosujesz sie do tego co powinno być z ogólnych zasad, ponadto wpuscic mozna pewnie jakies ze 2 cm wg producenta moze nawet mniej, niewiele to zmieni w realnej wysokosci motocykla
kosci obnizające to tez półsrodek, nie jest to fachowe rozwiązanie
nie chce tutaj w zaden sposób ubliżać
- moze latasz po asfalcie, ale w terenie to wygoda gąbki nie ma zadnego znaczenia bo sie z siedzenia praktycznie nie korzysta
ebi11
Wysłany: Śro 17:40, 19 Maj 2021
Temat postu:
henio12323
A jak wpuszczasz/ wypuszczasz lagi w zależności od terenu piach/ ciasne zakręty? To też jest psucie geometrii? nie zgodzę się z twoją wypowiedzią.
babel: wrf - ma chyba kiwaczkę - wiec może są kości obniżające
Możesz rozwinąć temat.
165 cm wzrostu, siedzenie obcinałem gąbkę ale bardzo niekomfortowo się jeździ.
babel
Wysłany: Śro 12:30, 19 Maj 2021
Temat postu:
wrf - ma chyba kiwaczkę - wiec moze sa kości obniżające
Do tego wyciąć kanapę.
A tak z ciekawości ile masz wzrostu że chcesz ją obniżac ?
henio12323
Wysłany: Śro 10:45, 19 Maj 2021
Temat postu:
to nie jest obnizanie tylko psucie geometrii motocykla
jedyne fachowe obnizanie to skrócenie skoku zawieszenia - moge ci wykonać taką usługe
ebi11
Wysłany: Śro 10:12, 19 Maj 2021
Temat postu: obniżenie motocykla
Witam
Posiadam yamahe wr-f 250 2007 rok.
Chcę ją obniżyć, jakieś propozycje?
Rozkręciłem trochę zawias tylni motocykl jest niżej ale to jeszcze nie to.
Przedni zawias też trochę w półki wpuściłem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin