Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
starsky
Wysłany: Wto 14:45, 29 Cze 2021
Temat postu:
hej,
a jak wcisnołes sprzęgło do końca to tez ciągnęło koło?
Mam podobny problem tarcze w tolerancji, kosz ok, przekładki nowe a ciągnie.
Zastanawiałem sie nad tarczami, podobno NIE wyglądają "zdrowo", pomimo ze sa w tolerancji. Zestaw naprawczy pompy jest tańszy
Pompa brembo ?
Gość
Wysłany: Pon 13:08, 28 Cze 2021
Temat postu:
Klonek napisał:
Znalazłeś przyczynę , ja mam podobny problem?
Czesc
Okazało sie, że był problem z tłoczkiem w głownej pompie sprzęgła. Kupiłem zestaw regeneracyjny za 150 pln (tłoczek, sprezyna etc )
teraz sprzegło działa prawidłowo
Pozdrawiam
MK
Klonek
Wysłany: Sob 20:56, 19 Cze 2021
Temat postu:
Wymienię przekładki i zobaczymy co się zmieni.
henio12323
Wysłany: Sob 17:51, 19 Cze 2021
Temat postu:
pod koszem nic nie ma znaczenia,
jak sie tarcze mieszcza to jest ok, zeby na koszu musiały by byc mega głebokie zeby sie cos działo, ale 0,1 mm to duzo jak na odchyłke przekłądki. ja to robie tak ze je wrzucam na cos płaskiego - najlepiej płyta traserska i naciskam w róznych miescach jak "wstaje" z drugiej strony znaczy ze na tyle krzywa ze jest do wymiany
Klonek
Wysłany: Sob 12:18, 19 Cze 2021
Temat postu:
Pompa 10 mm .
Rozebrałem sprzęgło , tarcze 2 mm serwisówka podaje 1,9 jako minimum , nie wiem ile ma nowa tarcza ale jest w tolerancji. Kosz po wyjęciu tarcz wyglada ok widać ciemniejsze ślady w których pracują tarcze ale pod palcem nie czuć żadnej nierówności. Przekładki nieprzypalone, sprawdzone na szkle szczelinomierzem, są takie przy których szczelinomierz 0,10 mm wchodzi pod nie, 0,16 juz nie. Czy to klasyfikuje je już do wymiany?
Czy coś jescze tu nalezy sprawdzić, zdejmować kosz?
henio12323
Wysłany: Pią 20:49, 18 Cze 2021
Temat postu:
trzeba sprawdzic jaka jest srednica pompy ja z 10 wsadziłem 9 mm - chodzi fajnie lżej, ale licze sie z tym ze wysprzegla w pełni troche później, no i jak sprzegło troche zuzyte to wciskam dzwignie na maxa a moto ma ochote jechac - norma
trzeba sprawdzić tez przekładki czy nie sa krzywe - to czeste uszkodzenei
Klonek
Wysłany: Pią 20:43, 18 Cze 2021
Temat postu:
Znalazłeś przyczynę , ja mam podobny problem?
bravomarcin
Wysłany: Nie 10:19, 23 Maj 2021
Temat postu: sprzęgło póżno wysprzęgla - exc 450 2008
Czesc
jezdzac moim katem irytowało mnie - pózne wysprzęglanie. Musialem wcisnac pol klamki aby zaczelo wysprzeglac (przy maksymalnej nastawie przy klamce) a i tak koło ciągneło. Wymieniłem kosz (były ząbki)
Sprawdziłem pompe sprzegla umieszczając wysprzęglik w imadle/zacisku. pompa nie przepuszcza.wiec teoretycznie wszystko jest ok.
profilaktycznie odpowietrzyłem uklad. Dodam tylko, ze po tych zabiegach jest jeszcze gorzej.
Co powinienen sprawdzić, aby upewnić się gdzie lezy problem słabej wydajnosci i poznego wysprzęglania.
pelne wcisnięcie sprzęgła powodule ruch wewnetrznego kosza sprzęgłowego na poziomie 2-3mm
.
Pozdrawiam
Marcin
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin