Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 15:54, 26 Maj 2021 Temat postu: |
|
ciezko powiedziec z jakiego powodu, dla mnie aer do MX jest całkiem spoko |
|
|
adriano435 |
Wysłany: Śro 15:13, 26 Maj 2021 Temat postu: |
|
Wywalają AER i montują dwukomorowe ? Z tego powodu że AER ma małąż możliwość regulacji pokrętłami ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 9:57, 26 Maj 2021 Temat postu: |
|
sporo osób wywala AERy, czesto widuje je jako sprzedawane wiec mysle ze nie tak trudno |
|
|
adriano435 |
Wysłany: Śro 9:28, 26 Maj 2021 Temat postu: |
|
Czyli wychodzi na to, że najlepiej byłoby jednak kupić drugie zawieszenie, tylko na rynku wtórnym ciężko o to. Będę szukał, dzięki! |
|
|
mentor |
Wysłany: Wto 6:13, 25 Maj 2021 Temat postu: |
|
Ja do 450 mam założoną 2 komorówkę od sxf 250. Jak jeżdżę to głównie klikami sobie zmiękczam albo utwardzam zawias. No i jeszcze wpuszczam albo wypuszczam lagi z półek, zależy gdzie tam jadę. Jak latasz na torze to polecam wpuścić lagi w półki wyżej (teoretycznie zmieni ci się geometria motocykla, ale na amatorkę to powinno stykać). |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 22:30, 24 Maj 2021 Temat postu: |
|
najprościej to można wrzucić stopień twardsze sprężyny - będzie mniej domykało. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:01, 24 Maj 2021 Temat postu: |
|
na to pytanie nie ma do konca odpowiedzi - mozesz personalizowac swój zawias ale to spory wydatek, no i jak kazdy tuning - nie zawsze musi byc idealnie, chociaz do tego mozna dażyć.... kupujac zawias z crossówki jest troche łatwiej - zakładasz i masz w miare trafione nastawy, nic tylko jeździc ;D wyjdzie troche drozej - ale potem taki zawias mozesz odsprzedać. jak masz mozliwosc to ja bym w to szedł |
|
|
adriano435 |
Wysłany: Pon 19:47, 24 Maj 2021 Temat postu: Mięki zawias w enduro |
|
Hej
Mam fe 450 2017 i ostatnimi czasy coraz więcej jeżdżę po torze zamiast po lasach i zawias jest dla mnie trochę za miękki pomimo iż ważę 65kg... Czy opłaca się modyfikować zawias ? Czy lepiej kupować z crosa ? Jak patrzę po OLX to komplety są w granicach 4k.... |
|
|