Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pon 6:41, 16 Lip 2012
Temat postu: Witam
Witam
Nazywam sie Michal jestem z Ostrołęki wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje) posiadaczem KTM LC4 ADV 2000 motocykl zwiedzil z poprzednim wlascicielem kawal swiata i z ostatniej podrozy wrocil z zatartym silnikiem. Zastanawiam sie co robic remontowac na orginal czy wsadzac jakis inny silnik co polecacie ?
gdybym na tej bazie chcial stworzyc maxymalnie odchudzona wersje z najlepszym/najtrwalszym silnikiem jaki mozna tam wsadzic ?
Mam dosc duze doswiadczenie jesli chodzi o przerobki i modyfikowanie sprzetu (GS1100x z rozwierconym i mocno podkreconym silnikiem, Ducati 748 z podkreconym silnikiem od ST4S itd itp) niestety KTM rodzaje i modele to dla mnie czarna magia wiec by nie wywazac otwartych drzwi moja obecnosc na tym forum.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin