Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 14:30, 16 Lip 2021
Temat postu:
czyli stator
mieciu170
Wysłany: Pią 13:49, 16 Lip 2021
Temat postu:
henio12323 napisał:
podałes pomiary zmierzone, masz serwisówke to teraz je porównaj - bedzie wiadomo czy cos kuleje czy nie.
Wszystkie parametry są w normie. Jedynie nie ma napięcia na cewce wysokiego napięcia , jest około 100V , a powinno być 200-250?
henio12323
Wysłany: Pią 6:32, 16 Lip 2021
Temat postu:
podałes pomiary zmierzone, masz serwisówke to teraz je porównaj - bedzie wiadomo czy cos kuleje czy nie.
mieciu170
Wysłany: Czw 21:31, 15 Lip 2021
Temat postu: Re: Brak iskry KTM EXC 300 2009'
mieciu170 napisał:
Witam ,
opisze problem od początku. Zakupiłem EXC 300 z 2009r po paru mth w pewnym momencie podczas jazdy motocykl zgasł, jakby brakło mu paliwa, lecz kopnąłem odpalił, jechał kawałek było okej. Motocykl odpalił trzymał obroty pojechał dalej bez problemu. Przejrzałem instalacje nie zauważyłem nieprawidłowości, stwierdziłem, że gdzieś był słaby styk na przewodzie od impulsatora. Tydzień później wyjazd na piachowe podjazdy, jeździł bez problemowo przez 5 godzin, pod koniec jazdy nagle zgasł , jakby nagle brakło iskry, dojechał do bazy. Tydzień później próbuje odpalić, nie da rady, brak iskry. I od tego momentu nie moge zlokalizować problemu. Sprawdziłem chyba wszystko.
Dodam , że kabel (czerwono-czarny) od statora był przetarty od magneta , zlutował i niestety to nie pomogło.
I jakie powinno być napięcie przy kopaniu na cewce WN?
Dane z serwisówki : Zapłon Kokusan
-Pomiar cewek spod magneta
-Czerwony + zielony przewód ( impulsator ) - około 100ohm
-czarnoczerwon + białoczerwony - około 13 ohm
reszta od ładowania świateł na to nawet nie patrze
-Cewka wysokiego napięcia
-niebieskobiały+ 0 na silniku - około 0,5 ohm
-niebieskobiały + przewód zapłonowy - 10-16 kohm
Moje pomiary wyglądają następująco :
-Impulsator = 108ohm
-czerwonoczarny+ białoczerwony - 12,6 ohm
Cewka WN
-Niebieskobiały + 0 = 0.6 ohm
-Niebieskobiały+ przewód zapłonowy = 6.5kohm
Może ktoś naprowadzi mnie gdzie szukać problemu?
mieciu170
Wysłany: Czw 18:50, 15 Lip 2021
Temat postu: Brak iskry KTM EXC 300 2009'
Witam ,
opisze problem od początku. Zakupiłem EXC 300 z 2009r po paru mth w pewnym momencie podczas jazdy motocykl zgasł, jakby brakło mu paliwa, lecz kopnąłem odpalił, jechał kawałek było okej, zatrzymałem się pomacałem konektory zapłon-moduł zapłonowy. Motocykl odpalił trzymał obroty pojechał dalej bez problemu. Przejrzałem instalacje nie zauważyłem nieprawidłowości, stwierdziłem, że gdzieś był słaby styk na przewodzie od impulsatora. Tydzień później wyjazd na piachowe podjazdy, jeździł bez problemowo przez 5 godzin, pod koniec jazdy nagle zgasł , jakby nagle brakło iskry, dojechał do bazy. Tydzień później próbuje odpalić, nie da rady, brak iskry. I od tego momentu nie moge zlokalizować problemu. Sprawdziłem chyba wszystko.
Dodam , że kabel (czerwono-czarny) od statora był przetarty od magneta , zlutował i niestety to nie pomogło.
I jakie powinno być napięcie przy kopaniu na cewce WN?
Dane z serwisówki : Zapłon Kokusan
-Pomiar cewek spod magneta
-Czerwony + zielony przewód ( impulsator ) - około 100ohm
-czarnoczerwon + białoczerwony - około 13 ohm
reszta od ładowania świateł na to nawet nie patrze
-Cewka wysokiego napięcia
-niebieskobiały+ 0 na silniku - około 0,5 ohm
-niebieskobiały + przewód zapłonowy - 10-16 kohm
Moje pomiary wyglądają następująco :
-Impulsator = 108ohm
-czerwonoczarny+ białoczerwony - 12,6 ohm
Cewka WN
-Niebieskobiały + 0 = 0.6 ohm
-Niebieskobiały+ przewód zapłonowy = 6.5kohm
Może ktoś naprowadzi mnie gdzie szukać problemu?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin