Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 11:47, 05 Sie 2021
Temat postu:
mozliwe ze podobnie, ale uszkodzic w głowice w takim motocyklu jest trudno.
nie znam do konca konstrukcji silnika, jest szansa ze sie jakis króciec rozszczelnił, np kanał miedzy karterami, ale to tez zdarza sie bardzo rzadko, i zwykle wm otocyklach które byly rozbierane 20 razy...
pierscienie zupełnie nie maja na to wpływu
Gość
Wysłany: Czw 11:26, 05 Sie 2021
Temat postu:
Okej a w jaki sposob objawiałaby się uszczelka pod głowica lub tez jak gdzies czytałem peknieta głowica?
I co oprocz pomy wody lub uszczelki moglo się stac
Pierscienie? Czytałem gdzies na necie o pierscieniach czy jest taka mozliwosc aby to bylo powodem?
henio12323
Wysłany: Czw 8:54, 05 Sie 2021
Temat postu:
termostat nie ma nic do tego,
podejrzewam bląd w naprawie pompy wody, uszczelnienie jest trudne w montazu
Gnomek
Wysłany: Śro 23:08, 04 Sie 2021
Temat postu: Ktm Duke 125 2013 uciekający płyn chłodniczy
Witam. Niedługi czas temu zakupiłem ktma 125tke duke oczywiscie, po kilku trasach ok.50-60cku km zauwazyłem ze płyn chlodniczy totalnie wyparowal. Przed jazdą zawsze sprawdzam i jesli trzeba uzupełniam do pełna. Płyn z obserwacji przedostaje sie do oleju. Przez to małe okienko do sprawdzania poziomu oleju zauwazylem ze olej po jezdzie robil sie bialy doslownie biały lub mleczno biały. Motocykl zostal oddany do mechanika ktory szukal przyczyny. O dziwo wykluczona została odrazu uszczelka pod głowica poniewaz z motorkiem nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem jazdą czy czymkolwiek. Węze nie puchna mocy jest az chyba nadto poniewaz na orginalnym w pełni secie bez modyfikowania niczego kreci 120km/h. Mechanik zdiagnozował zniszczoną pompe wody ktorą naprawił oraz wymienil "jakies uszczelniacze na ktorych był płyn chłodniczy" pisze jakies poniewaz totalnie sie nie znam na motocyklach. Zapowiadało sie dobrze pompa zepsuta wiec zapewne ona była przyczyną. Otóż nie bo problem dalej jest i płyn dalej znika a olej po wymianie zrobił sie ponownie biały. Czy macie pomysły co to moze być? Znajomy mówił coś o termostacie ale tak jak wyzej napisalem nie wiem nawet co to jest. Podsuwajcie pomysly co to moze byc czy moze ktos mial taki problem i co dalej z tym zrobic. Pozdrawiam i z gory dziekuje
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin