Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 16:24, 27 Sie 2021
Temat postu:
tak
Gość
Wysłany: Pią 16:03, 27 Sie 2021
Temat postu:
Pytanko czy jak zmienię zawory z tytanowych na stalowe to sprężyny też muszę zmieniać ?
Gość
Wysłany: Czw 17:26, 26 Sie 2021
Temat postu:
No znaczy w jednym zaworze tylko nie idzie ustawić w ssącym od strony kopniaka , będę rozbierał teraz pewnie w weekend to dam znać co tam się stało
henio12323
Wysłany: Czw 12:45, 26 Sie 2021
Temat postu:
czyli pewnie juz nie ma zaworów - albo za głęboko sfrezowane gniazda
Gość
Wysłany: Czw 11:19, 26 Sie 2021
Temat postu:
Sciskam napinacz do pozycji około 2 mm przed całkowitym schowaniem (ostatnia zapadka) montuje w silniku zakręcamy śrubę , gdy znajduje się na swoim miejscu dopycham go do końca śrubokrętem i wyskakuje tym samym napinając łańcuszek , temat już ogarnięty poza luzem zaworowym
na zaworze ssącym nie ma w ogóle luzu , włożona najmniejsza płytka a szczelinomierz nawet 0.05 nie wchodzi 🤭
henio12323
Wysłany: Sob 20:13, 21 Sie 2021
Temat postu:
tak, za kazdym razem jak tłok jest na górze
a jak chcesz go odbic ? rozciągnąć ? zastanawiam sie jak go obsługujesz, w jaki sposób go próbujesz rozblokować ?
Gość
Wysłany: Sob 15:16, 21 Sie 2021
Temat postu:
No i chciałem wiedzieć czy te wycięcie jest za każdym razem gdy tłok jest na górze , a co do napinacza to niestety wcisnalem go i już nie chce odbic , na sucho poza motorem , także musiało się coś tam posypać
Do serwisowki zaglądałem ale z angielskim u mnie kiepsko a te tkacze IA też dają wiele do myślenia , wolałem zapytać kogoś bardziej doświadczonego niż sam się zastanawiać i strzelać
henio12323
Wysłany: Sob 14:46, 21 Sie 2021
Temat postu:
nigdy nie widziałem żeby sie nie chciał cofnac czy sie rozsypał, jego uszkodzenie to nieszczelnosc na cisnienie oleju., moze go błędnie interpretujesz albo montujesz ?
kolejny temat - nie kupuje sie takich rzeczy uzywanych...
radze zajrzec do ksiązki zadnej "kapy" nie trzeba sciągać, masz srube do blokowania wałem. odkrecasz, ustawiasz gmp = widac przez otwór naciecie w wale, bez podkładki wkręcasz srube ze stozkiem na koncu blokujac wał i masz 110% pewenosci ze masz GMP i nic ci sie nie obróci.
Gość
Wysłany: Sob 12:45, 21 Sie 2021
Temat postu:
Więc tak luzy ustawione , rozrząd ustawiony motor odpalony (od kopa aż dziwne ) pochodził chwilę , napinacz się cofnął i rozrząd szlak trafił napinacz również... Kupiłem kolejny napinacz używany klepie jakby miał się rozsypać , kupiłem następny jeszcze nie założyłem i teraz pytanie , czy napinacz schował się i wcisnął od błędnego jego montażu czy po prostu się rozsypał nie idzie go wyciągnąć już w sensie nie chce odbic.
Oraz pytanie dotyczące rozrządu jak ustawić prawidłowo rozrząd bez ściągania tej kapy na dole ze znakami na zębach , czy za każdym razem gdy tłok jest do góry i wycięcie na wale to cechy na tych zębatkach na dole są dobrze ustawione czy będę musiał ściągać kapę żeby się dowiedzieć ? Pozdrawiam i proszę o pomoc bo nie daje już rady ....
Gość
Wysłany: Wto 20:04, 17 Sie 2021
Temat postu:
Przyjąłem , w razie czego będę pisał 🤣
henio12323
Wysłany: Wto 19:51, 17 Sie 2021
Temat postu:
Dol ustawiasz sruba czyli wyjdzie gmp
Znaki musza sie zgrac, wcisnij palcem jako napinacz zeby napiac lancuch. Ustaw znaki jak najblizej siebie. Jak nie wychodzi to moze sa przestawione kola na walkach. I trzeba je sciagnac i na nowo ustawic
CristalHarry
Wysłany: Wto 17:45, 17 Sie 2021
Temat postu:
A gmp czyli znaki na dole te co są na kołach zębatych zgrać i zablokować wał śruba tak ?
CristalHarry
Wysłany: Wto 17:41, 17 Sie 2021
Temat postu:
henio12323 napisał:
czemu tak sie stało z luzami nie mam pojecia, pewnie cos źle pomierzyłes,
jak rozrząd przeskoczył to ustaw od nowa, jak nie mozesz zgrac znaków
kreska do kreski i po temacie, na luźnym łancuszku bedzie łatwo znaleźc gmp i zablokować wał,
na przyszłosc warto sobie zrobic znaczki na łancuszku i kołach - nawet jak przeskoczy powrócenie do tego co było zajmie pare sekund
Tak znak równolegle do siebie itd , problem polega na tym że nie idzie ich idealnie zgrać jeden zawsze jest wyżej bo jak chce równo to nie pasują na łańcuch.. :/ a łańcuch ma nalatane 20 mth także nie sądzę żeby się już rozciągnął. .a co do zaworów jestem pewien że zmierzyłem wszystko tak jak trzeba
henio12323
Wysłany: Wto 17:31, 17 Sie 2021
Temat postu:
czemu tak sie stało z luzami nie mam pojecia, pewnie cos źle pomierzyłes,
jak rozrząd przeskoczył to ustaw od nowa, jak nie mozesz zgrac znaków
kreska do kreski i po temacie, na luźnym łancuszku bedzie łatwo znaleźc gmp i zablokować wał,
na przyszłosc warto sobie zrobic znaczki na łancuszku i kołach - nawet jak przeskoczy powrócenie do tego co było zajmie pare sekund
CristalHarry
Wysłany: Wto 16:57, 17 Sie 2021
Temat postu: Rozrząd sxf 250 2008
Witam , mam problem z moim KTM .
Chciałem wyregulować zawory, pomierzylem luzy , ssące 0.05 i 0.03 a wydechowe 0.20 , zatem wziąłem się za rozkręcenie mostka i wyjęcie płytek zaworowych , po zmierzeniu dalem na ssące o 0.10 i 0.12 mniejsze płytki a luz się zrobił jeszcze bardziej ciasny teraz w ogóle nie idzie włożyć szczelinomierza , mało tego po wkręceniu napinacza i wykręceniu śruby blokującej wal nie odblokowałem go i przeskoczyl mi łańcuszek na walkach, rozrząd się rozregulował.
Mam teraz pytanie odnośnie rozrządu nie mogę zgrać ze sobą znaków i czy wie ktoś czemu może stało się tak z tymi luzami pozdrawiam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin