Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 6:15, 18 Sie 2021
Temat postu:
jakby na oko dało by sie stwierdzic stan statota to w ksiazce serwisowej było by wyjmij stator i go sprawdź a nie robic kilka pomiarów multimetrami
jak nie ma prądu to trzeba po kolei lecieć, pierwszym podejrzanym jest akumulator, musisz zaczac od jego sprawdzenia, naładowania na 100% zeby cokolwiek robic z diagnostyką dalej, w spoczynku taka bateira ma mieć około 12V, na odpalonym silniku powinno wzrosnac do około 14V, przy rozładowanej baterii i takim teście moze wzrosnać do tych 14V po długim czasie dopiero... jezeli teraz przekrecenie stacyjki nic nie daje na twojej baterii - to w ciemno ją zmieniaj, nawet jak po naładowaniu costam zadziała, to jest na pewno głęboko rozładowana = uszkodzona.
potem odpalasz na nowej baterii i mierzysz napiecie, w tym modelu masz pewnie nawet na zegarze opis napiecia ( chyba ze sie myle ) jak tu nie bedzie odpowiedniego napiecia, to szukaj dalej, rozpinasz stator od regulatora, i mierzysz napiecia miedzyfazowe ( prad zmienny ) około 20-50 V powinno byc odczytane miedzy kazdą faza, to nie jest idealny pomiar ale jak tu cos bedzie nie tak to to wtedy mozna stwiedxzic ze stator padł, jezeli tu prądy beda w tym zakresie to winowajca moze byc wiązka albo regulator
Gnomek
Wysłany: Wto 23:33, 17 Sie 2021
Temat postu: Stator ktm duke 125 2013
Witam ponownie. Tym razem przychodzę z prośbą o pomoc poniewaz mój ktm najprawdopodobniej nie ma ładowania. Motorek po podpieciu do samochodu odpala działa powiedzmy bez zarzutu. Do momentu az kable nie zostaną odłączone. Przy odpietych kablach i probie odpalenia albo spotykam się z zaswieceniem jedynie podswietlen na kierownicy i na wyswietlaczu komunikacie j.g 1.7.3 lub wyswietlacz zaswieci się ale pokazuje brak paliwa mimo pełnego baku oraz maksymalne przegrzanie motocykla kiedy rzeczywiscie jest zimny. Jeszcze wczoraj udało mi sie go odpalic i po odpieciu kabli chodził zgaszony po chwili odpalał natomast dzis juz bez pomocy auta nie zdziała nic jeynie kontrolki mrugają dosłownie jak lampki choinkowie i słychac cos jakby tykanie, stukanie. Napiecia nie sprawdzałem ale wykręciłem stator jako ze kazdy mniej lub bardziej ogarnietych wskazywal na to. Jedni mówią ze jest przepalony inni ze jest w "zajebistym" stanie. Dlatego zwracam sie do kogos stąd kto bedzie mial lepsze pojecie i mam nadzieje ze na filmkku wszystko dobrze zostało uchwycone: streamable.----com/ - - - - a19bsb
Jesli stator jest okej co moze byc jeszcze przyczyną? regulator napiecia, akumulator? klemy czy tez oczka które dodam ze były na tyle zle zrobione ze musiałem sam załozyc nowe. Czy tam mogłem zrobic cos nie tak? po ich wymianie dwa dni jezdził bez zarzutu az w pewnym momencie zdechł na moment a po krotkiej chwili zdechł na przysłowiowe "amen"
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin