Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pkali360
Wysłany: Wto 18:00, 24 Sie 2021
Temat postu:
Ustawiałem też na 0.82 ale słychać że moto wyraźnie źle działa. W sumie patrzyłem od 0.42 do 0.82 w kilkunastu wartościach i du*a.. Dziś mi jakoś palił ale jest problem z takim muleniem o czym pisałem wczesniej. Ten problem również był jak dobrze odpalał ale przy bardzo nagłym otwarciu nie gasł. Co myślicie?
Świeca też nowa, kiedys miałem taki problem chyba to był kat exc450 z 2013. Świeca była pęknięta.
https://youtu.be/wT3cogQ_tC0
wsk125
Wysłany: Pią 21:02, 20 Sie 2021
Temat postu:
pkali360 napisał:
wsk125 napisał:
Anonymous napisał:
Ciśnienie paliwa na trójniku, sprzęt pomiarowy napewno nie z najgorszej półki (larsson)
Ciśnienie nie spada bo trzyma ok 3,5 cały czas.
Filterek był zmieniany, a podłączając trójnik omijam ten filterek i tak.
To może napiszesz te konkretną wartość?
Wcześniej utworzyłem temat to KristofSX odpisał, że w service od '17 niema konkretnie nic podane. W starszych ustawiało się 0,58-0,62.
Szczelność, chodzi Ci o zawory?
To co z tym dławieniem myślisz?
Końcówkę ma FMF dołożoną, jeżeli te rzeczy byłyby ok to chyba zostaje tylko jakaś mapa.
Ja mam TPS ustawiony na 0.85 bo też były problemy z paleniem i obrotami.
A który masz rocznik?
To samo 250 2017r.
henio12323
Wysłany: Pią 19:30, 20 Sie 2021
Temat postu:
nie wiem szczerze mówiac ile ma byc V, uzywam kompa ktma, tam jest na "głupa" skala i musze dojechac w zielony zakres, zakres jest tak mały ze przy dokręceniu sie zwykle rozjezdza grubo poza skale.
pod sama koncówke mapa nie jest konieczna, zwłaszcza w tych nowszych ktmach.
co do szczelnosci to chodzi i o zawory jak i o tłok.
szczerze trudno cokolwiek wiecej doradzic, skoro wszystko jest podręcznikowo to powinien odpalac i jeździc jak trzeba ;D
pkali360
Wysłany: Pią 18:45, 20 Sie 2021
Temat postu:
wsk125 napisał:
Anonymous napisał:
Ciśnienie paliwa na trójniku, sprzęt pomiarowy napewno nie z najgorszej półki (larsson)
Ciśnienie nie spada bo trzyma ok 3,5 cały czas.
Filterek był zmieniany, a podłączając trójnik omijam ten filterek i tak.
To może napiszesz te konkretną wartość?
Wcześniej utworzyłem temat to KristofSX odpisał, że w service od '17 niema konkretnie nic podane. W starszych ustawiało się 0,58-0,62.
Szczelność, chodzi Ci o zawory?
To co z tym dławieniem myślisz?
Końcówkę ma FMF dołożoną, jeżeli te rzeczy byłyby ok to chyba zostaje tylko jakaś mapa.
Ja mam TPS ustawiony na 0.85 bo też były problemy z paleniem i obrotami.
A który masz rocznik?
wsk125
Wysłany: Pią 14:59, 20 Sie 2021
Temat postu:
Anonymous napisał:
Ciśnienie paliwa na trójniku, sprzęt pomiarowy napewno nie z najgorszej półki (larsson)
Ciśnienie nie spada bo trzyma ok 3,5 cały czas.
Filterek był zmieniany, a podłączając trójnik omijam ten filterek i tak.
To może napiszesz te konkretną wartość?
Wcześniej utworzyłem temat to KristofSX odpisał, że w service od '17 niema konkretnie nic podane. W starszych ustawiało się 0,58-0,62.
Szczelność, chodzi Ci o zawory?
To co z tym dławieniem myślisz?
Końcówkę ma FMF dołożoną, jeżeli te rzeczy byłyby ok to chyba zostaje tylko jakaś mapa.
Ja mam TPS ustawiony na 0.85 bo też były problemy z paleniem i obrotami.
Gość
Wysłany: Pią 13:49, 20 Sie 2021
Temat postu:
Ciśnienie paliwa na trójniku, sprzęt pomiarowy napewno nie z najgorszej półki (larsson)
Ciśnienie nie spada bo trzyma ok 3,5 cały czas.
Filterek był zmieniany, a podłączając trójnik omijam ten filterek i tak.
To może napiszesz te konkretną wartość?
Wcześniej utworzyłem temat to KristofSX odpisał, że w service od '17 niema konkretnie nic podane. W starszych ustawiało się 0,58-0,62.
Szczelność, chodzi Ci o zawory?
To co z tym dławieniem myślisz?
Końcówkę ma FMF dołożoną, jeżeli te rzeczy byłyby ok to chyba zostaje tylko jakaś mapa.
henio12323
Wysłany: Pią 10:55, 20 Sie 2021
Temat postu:
cisnienie paliwa jak mierzyłes ? moze przy obciązeniu cisnienie ostro spada, filterek na szybkozłącze wymieniony ? tps ma jedna dokładna wartośc, warto ustawic tak jak przewiduje ktm, nie losowo.
jezeli chodzi o rozruch duze znaczenie ma szczelność silnika ale na dławienie nie bardzo miało by to wpływ
pkali360
Wysłany: Pią 10:38, 20 Sie 2021
Temat postu:
Świeca też zmieniana zapomniałem dodać... Pali ciężko losowo.. Teraz odpalił pochodził ale ciągle przy gwałtownym dodaniu gazu muli a przy bardzo mocnym zgaśnie i po takim manewrze lub nie odpala albo jak mu się zachce to odpali
henio12323
Wysłany: Pią 6:05, 20 Sie 2021
Temat postu:
ciezko pali cały czas czy np tylko zimny albo tylko gorący ?
pkali360
Wysłany: Czw 17:37, 19 Sie 2021
Temat postu: EXCF 250 2017 ciężko pali
Tak jak w temacie, miałem zrobić parę drobnych rzeczy i zaczęły się kłopoty.. Sprawdzenie luzów zaworowych, w normie. Wymiana filtru paliwa kl97 wewnątrz założony dobrą stroną, olej z filtrem, płyn poprawa kabli od odpalania tzn. nie łączyło czasem gdzieś tak, że rozrusznik nie chciał załapać i jakiś innych parę nie znaczących rzeczy.
Po tych czynnościach motocykl normalnie palił potem chodził i trochę przerywał, gasł i tak parę razy. Teraz ma problemy zapalić, czasem zapali od razu i odpala ok a czasem można kręcić aż do padnięcia aku.
Co zrobione?
- ciśnienie paliwa 3,5bar
- tps ustawiany od zakresu 0,42 do 0,62
- wtryskiwacz w ultra, a teraz nowy założony
- podłączany pod texe, brak błędów
- filtr powietrza ok
- przekaźniki zamieniane
- bezpieczniki ok
Dodam, że myślałem nad wtryskiwaczem bardziej ze względu, że po dodawaniu gwałtownie gazu miał muła lub nawet potrafił zgasnąć.
Myślę jeszcze o przejrzeniu każdej kostki oraz sprawdzić klin na wale choć to mi się nie zdaje. Głowicy nie ściągałem. Moto kolega ma 2 lata sam zresztą robiłem mu wtedy tłok, nowa głowica itp do tej pory około 100 mth.
Co myślicie zrobić jeszcze?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin